علی اشرف خانلری
دزد اموال خانه های شهرستان ری در دام پلیس افتاد
خبرگزاری بسیج: توجه؛ توجه؛ توجه؛ توجه نظافت داخل منزل، نرده، آسانسور، راه پله، شیشه، شستشوی فرش، موکت و پارکینگ «با کمترین قیمت» پذیرفته می شود. تلفن: .......0930 آقای «الف»
کد خبر: ۸۵۹۴۹۴۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ متن بالا دست نوشته های مرد جوانی است که با نصب این اعلامیه ها در معابر عمومی، به عنوان نظافتکار وارد خانه های مردم می شده و در فرصت مناسب اقدام به سرقت وسایل و لوازم با ارزشی که در دسترس او بوده می کرد، اما روز گذشته مشتری که آنسوی خط تقاضای نظافت خانه اش را کرده بود کسی نبود جز مامور پلیس کلانتری167 دولت آباد که با مراجعه متهم به خانه مورد نظر دستانش در حلقه های سرد و استیلی پلیس با هم جفت شد .

رئیس کلانتری 167 دولت آباد، اظهار داشت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی براینکه به طور تلفنی اقدام به پذیرش یک مرد جوان برای نظافت خانه ام کردم، اما این مرد بعد از دقایقی در یک لحظه ناپدید شد؛ وی اظهار داشت: با متواری شدن این فرد مطمئن شدم که رو دست خورده ام و پس از بررسی خانه متوجه شدم طلاهایم به سرقت رفته است.

سرهنگ حمید نکومنش، با اشاره به اینکه محل فعالیت های متهم در مناطق مختلف شهرری، میدان نماز، دولت آباد، خیابان دهخدا، خیابان 24 متری، باقر شهر، بهشتی و سایر محلات اطراف شهرستان بوده است، خاطر نشان کرد: متهم در کمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگیر شد. وی از مال باختگانی که به این طریق مورد دستبرد قرار گرفته اند خواست شکایت خود را به اداره آگاهی شهرستان ری اعلام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به بیش از 30 فقره سرقت به این روش اعتراف کرده و اظهار داشته است که اعلامیه های خود را به صورت دست نویس با خودکار روی برگه های کوچک می نوشته و در معابر عمومی و پردد مانند ایستگاه های اتوبوس، تیرهای چراغ برق، مقابل فروشگاه ها و ... نصب می کرده است.

نکومنش، ادامه داد: متهم تا کنون به شکستن شیشه 8 خودرو و سرقت لوازم داخل آن از جمله باطری، ضبط صوت و ...، سرقت چندین قطعه گوشواره، گردنبند و النگوی طلا، وجوه مختلف نقد، کپسول گاز و فرش از داخل پارکینگ و حیاط خانه ها، مبلغ 6 میلیون ریال وجه نقد از خانه ای در باقر شهر و... اعتراف کرده است.

رئیس کلانتری 167 دولت آباد، با اشاره به آسیب های اجتماعی فرزندان طلاق، تصریح کرد: متهم به نام علی رضا – الف 34 ساله ساکن شهرری بوده که مادر او متارکه کرده و به شهرستان رفته است و او به همراه دو خواهر و برادرش در خانه ای استجیاری با پدر خود زندگی می کنند، که به رغم اینکه برادر و پدر او به کار اشتغال دارند، اما این جوان به تصور خود، راحت ترین و پر درآمدترین راه را برگزیده است. وی افزود: متهم به مواد مخدر صنعتی اعتیاد داشته و آبروی خود را که بالاترین سرمایه هر انسان است، با فروش وسایل سرقتی به نازلترین قیمت فروخته است.

 نکومنش، تاکید کرد: شهروندان توصیه پلیس را جدی بگیرند، به افراد ناشناس اعتماد نکنند  و برای نظافت و انجام کارهای مختلف خدماتی داخل خانه خود با مراکز معتبر و شناخته شده تماس بگیرند.

    

ارسال نظرات