استاندار کردستان گفت: شهدا با نثار خون خود از سلامت ، دیانت و ارزش های اسلامی و انقلابی مردم صیانت کردند.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۳۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در دیدار با خانواده سروان شهید محمد جواد عبدالملکی از شهدای نیروی انتظامی شهرستان قروه با بیان این مطلب اظهار داشت: شهدای انقلاب به ویژه شهید محمد جواد عبدالملکی که ذخیره ای عظیم برای انقلاب بشمار می آیند در این برهه زمانی با نثار خون خود قصاوت و سنگدلی دشمنان انقلاب را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: دشمنان و بدخواهانه نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره سعی کرده اند تا با ترویج ناهنجاری های اجتماعی و به خصوص مشروبات الکی و مواد مخدر به بنیان های ارزشی و اخلاقی ما آسیب وارد کنند که در مقابل این ترفند در حقیقت این شهدای ما هستند که با نثار جان خود با تمام وجود در مقابل آنها ایستادگی می کنند.

استاندار کردستان با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در درگاه خداوند متعال در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: خداوند کریم می فرماید شهدا همواره زنده هستند و دارای زندگی ابدی می باشند.

وی افزود: بعضی از افراد از جمله شهدا لیاقت دارند که در زمان دیگر و دنیای آخرت زندگی کنند و با وجود اینکه ما انتظار پیکرهای مطهر شهدا در هشت سال دفاع مقدس را می کشیم در این زمان نیز شهدای نیروی انتظامی که برای حفظ ارزش ها و دفاع از جامعه اسلامی همانند شهدای دوران دفاع مقدس در این راه جانفشانی می کنند.

زاهدی تصریح کرد: شهید عبدالملکی و دیگر شهدای نیروی انتظامی در مرزهای غربی و شرقی در حین انجام وظیفه و در راه مبارزه با مواد مخدر، جان خود را برای حفظ سلامت و دیانت مردم نثار کردند.

استاندار کردستان در پایان سخنان خود از صبر و شکیبایی خانواده شهدا در مسیر صیانت از انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

ارسال نظرات