خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان گفت: با حضور بیش از 200 بسیجی دوره تبدیل عضویت عادی به فعال بسیجیان پایگاه های تابعه حوزه خادم پر در دو روز و یک روز دوره عملی در پادگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۳۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴

هوشنگ صمدی مطلوب در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان ابراز داشت: در مجموعه بسیج و شجره طیبه صالحین افراد عضو در بسیج بعد از گذراندن بیش از 6 ماه در پایگاه و شرکت در حلقات صالحین و برنامه‌های پایگاه‌ها با طی کلاس‌ها و دوره‌هایی به عضویت فعال بسیج در می‌آیند.

وی ابراز داشت: بسیجیان شرکت کننده در دوره تبدیل عضویت عادی به فعال به مدت دو روز در کلاس‌های مهارتی، بصیرتی و نظامی آموزش دیده و در پادگان آموخته های خود را به صورت عملی به مرحله اجرا می‌رسانند.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان اضافه کرد: شرکت کننده ها در دوره در میدان تیر نیز شرکت کرده و با دریافت حداکثر نمره که این نشان از روحیه بالای بسیجیان دارد تبدیل وضعیت به فعال می‌شوند.

وی بیان داشت: این دوره با حضور بیش از 200 بسیجی دوره تبدیل عضویت عادی به فعال بسیجیان پایگاه های تابعه حوزه خادم پر در دو روز و یک روز دوره عملی در پادگان برگزار شد.

صمدی‌مطلوب با توجه به نیازها و تقاضاهای پایگاه ها تابع سعی داریم تا پایان سال دوره تبدیل عادی به فعال دیگری نیز در سطح حوزه برگزار شود.


برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات