خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به هجمه‌های دشمن و خطری که در جامعه ما دین و حکومت را تهدید می‌کند، گفت: ما باید دین را یک حصار محکم برای حکومت بدانیم.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۳۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام مسیح‌الله عبدی در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان در سلسه مباحث فرهنگی و سیاسی و تعمیق معنویت کارکنان با اشاره به سخنان حضرت عباس(ع) که فرمود «اگر دست‌های مرا هم قطع کنند باز هم از دینم حمایت می‌کنم»، افزود: در حکومت اسلامی دین و سیاست به هم گره خورده است.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن و خطری که در جامعه ما دین و حکومت را تهدید می‌کند، گفت: ما باید دین را یک حصار محکم برای حکومت بدانیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان به ویژگی های دین اسلام پرداخت و بیان داشت: از عواملی که به دین لطمه می‌زند باید پرهیز کنیم.

وی در خصوص اعتقادات و تفکرات دین مبین اسلام ابراز داشت: دین اسلام فطری است و برای همه چیز دستور و آدابی کلی و جزئی دارد.

عبدی با بیان اینکه دین محکم و استوار است و دین اسلام قابل تغییر نیست، گفت: دین آن چیزی نیست که امروز وهابیت و تکفیری‌ها بیان می کنند، دین اسلام یک دین کامل است.

وی ادامه داد: اکراهی در دین وجود ندارد و اگر کسی دین اسلام را پذیرفت باید به صورت آگاهانه تا آخر به دستورات اسلام عمل کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دین آمیخته با عقل است، ابراز داشت: امروز تکفیری ها و سلفی ها و داعشی ها متکی بر عقل نیستند.

وی افزود: دین برای سختی نیامده و برای هر کدام فلسفه و حکمتی وجود دارد، اگر دین امر به معروف و نهی از منکر را بیان می‌کند به خاطر سلامتی جامعه اسلامی است.

عبدی با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: اگر این مهم وجود نداشته باشد جامعه را فساد و بی بندوباری در بر می‌گیرد و بنیان خانواده متزلزل می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از چیزی که به دین اسلام ضربه می‌زند پرهیز کنیم، خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم ابتدا دین را بشناسیم و با مطالعه اعتقادات خود در خصوص عدالت، توحید و معاد عمیق و به دستورات دین مبین اسلام عمل کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه باید دین را حفظ کنیم، تصریح کرد: نگه داشتن دین اسلام در این زمان بسیار مشکل شده بنابراین باید به دستورات دین مبین اسلام خوب عمل کنیم.

وی با اشاره به مسائل روز و انتخابات آینده کشور ، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را بسیار مهم عنوان کرد و آحاد کارکنان را به حضور در پای صندوق ها فرا خواند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات