پیش بینی ایجاد دو منطقه ویژه و آزاد اقتصادی در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به منظور استفاده مطلوب تر از ظرفیت های استان تهران در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۵۹۴۸۵۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

به گزارش بسیج، ظهر دوشنبه سید حسین هاشمی در همایش فرصت های توسعه اقتصادی و جذب سرمایه استان تهران که به صورت بین المللی و در هتل المپیک برگزار شد، با اشاره به ظرفیت ها وپتانسیل های موجود در این استان در بخش های مختلف اقتصادی و تولیدی اظهار داشت: استان تهران بیش از ۱۴ میلیون جمعیت را در خود جای داده و بازار قوی و مناسبی محسوب می شود.

وی افزود: باید زمینه حضور سرمایه گذاران خارجی برای استفاده بهتر از ظرفیت ها و پتانسیل های استان تهران را فراهم کنیم و در این راستا در تلاش هستیم تا با حمایت دولت، زمینه ایجاد امنیت سرمایه گذاری در استان تهران را تضمین کنیم.

هاشمی با اشاره به برنامه دولت برای ایجاد مناطق ویژه اقتصادی به منظور استفاده بهتر و مطلوب تر از ظرفیت های اقتصادی استان تهران گفت: پیش بینی ایجاد دو منطقه ویژه و آزاد اقتصادی در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به منظور استفاده مطلوب تر از ظرفیت های استان تهران در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سیاست دولت حمایت از سرمایه گذاران و گسترش فعالیت ها و سرمایه گذاری های اقتصادی است، به همین خاطر دولت از مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی استقبال می کند.

 

ارسال نظرات