پس از مذاکره با فرماندار قرچک؛

پای چینی ها به شهرک صنعتی قرچک باز می شود

قرچک-هیئتی از کشور چین به منظور مذاکره برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی قرچک با مسعود مرسل پور فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۸۵۹۴۸۵۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

به گزارش بسیج، شهرک صنعت قرچک به دلیل همجواری با پایتخت و برخورداری از ویژگی های اقتصادی و جغرافیایی مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

پس از اعلام آمادگی چندین صنف تولیدی نظیر کیف و کفش برای حضور در شهرک صنعتی قرچک، حال پای چینی ها نیز برای سرمایه گذاری به این شهرک باز شده است.

ظهر دوشنبه هیئتی چینی به منظور مذاکره برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی قرچک با مسعود مرسل پور فرماندار این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

مسعود مرسل پور در این دیدار با اشاره به ظرفیت های متعدد و مهم در شهرک صنعتی قرچک اظهار داشت: به دلیل همجواری شهرک صنعتی قرچک با پایتخت، این شهرک می تواند مورد توجه سرمایه گذاران قرار بگیرد.

وی افزود: طی ماه های اخیر واحدهای تولیدی و صنوف مختلف در شهرک صنعتی قرچک حاضر شده و پس از بحث و تبادل نظر، آمادگی خود را برای حضور در این شهرک اعلام کردند.

مرسل پور با اشاره به آمادگی شهرستان قرچک برای حضور سرمایه گذاران خارجی در این شهرستان ادامه داد: شهرستان قرچک از حضور و سرمایه گذاری کشورهای خارجی استقبال و آماده هر نوع همکاری با آنان است.

فرماندار قرچک یادآور شد: شهرک صنعتی قرچک از لحاظ زیر ساختی از تأسیسات آب و برق و گاز برخوردار بوده و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

ارسال نظرات