حجت الاسلام کریمی:

امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات الهی است

کارگاه آموزشی فرماندهان و شورای حوزه و پایگاه های بسیج در محل کانون جوانان بسیج واقع در خیابان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۹۴۷۸۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: به همت حوزه مقاومت بسیج 6 امام علی(ع) و با همکاری فرماندهی و کلیه مدیریت های ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد همایش و کارگاه یک روزه شورای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در کانون جوانان بسیج برگزار شد.

حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله یزد در این مراسم به سخنرانی در رابطه به امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات الهی است که به فرموده امیرالمومنین علی(ع) تمام اعمال نیک و جهاد در راه خدا در مقایسه با امربه معروف و نهی از منکر همانند یک قطره از دریای مواج هستند و به فرموده امام باقر(ع) به واسطه این دو فریضه بقیه فرائض الهی اقامه می گردد.

وی در ادامه افزود امر به معروف ونهی از منکر جزء شئونات حکومت اسلامی است و در حکم این آیه که می فرماید: اگر در زمین مکنت(حکومت ایجاد کردن) ایجاد کردید نماز را به پا دارید و زکات را بپردازید و امر به معروف و نهی از منکر کنید.           

 در ادامه سخنرانی فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد در رابطه با دستورالعمل ها و برنامه های ابلاغی، خیر مقدم توسط فرمانده حوزه مقاومت بسیج 6 امام علی(ع)، سخنرانی سیاسی حرزاده که در رابطه با مسائل سیاسی و بصیرتی،  تقدیر و تشکر فرمانده حوزه از بسیجیان و نظرخواهی از بسیجیان در رابطه با برنامه ها و شروع کلاسهای تخصصی و کارآگاهی با حضور معاونت های سپاه الغدیر و ناحیه مقاومت بسیج ثارالله، حوزه ها و پایگاه ها و گرفتن آزمون، همچنین حضور کلیه شرکت کنندگان در سالن جلسات و سخنرانی سر هنگ زارع کمالی فرمانده ناحیه ثارالله در خصوص استکبار ستیزی، آمادگی بیشتر در برابر تهاجم نرم و نفوذ دشمن قسم خورده انقلاب و ضرورت پرداختن عملیاتی و نه بخشنامه ای به موضوع اقتصاد مقاومتی و در پایان تقدیر و تشکر از کلیه حاضرین و شرکت کنندگان از برنامه های این کارگاه بود.       


ارسال نظرات