معاون فرماندار بیجار با تاکید بر انتقال ارزش ها و دستاوردهای نظام به نسل سوم و چهارم انقلاب گفت: هفته بسیج بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی است.
کد خبر: ۸۵۹۴۷۰۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حمید رضا همایی صبح امروز در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج ،ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام ،اظهار داشت: بسیج نهادی است که متعلق به تمام مردم ایران بلکه تمام مستغصفین دنیا دارد.

وی با تاکید بر اینکه حضور بسیج در جامعه موجب از بین رفتن خلاهای موجود می شود،گفت:حضور بسیجیان در تمامی عرصه های بسیج جهت پاسداری از ارزش های انقلاب و اسلام بر کسی پوشیده نیست.

معاون فرماندار بیجار بیان داشت: هفته بسیج پاسداشت افرادی است که در عرصه رزم جهت حفظ دستاوردهای انقلاب به شهادت رسیدن و نشر دهنده تفکر بسیجی بودند.

وی با بیان اینکه ترویج و نهادینه شدن تفکر بسیجی به عنوان تضمین کننده ثبات و بقای انقلاب اسلامی است،تصریح کرد:بسیجیان با حضور در تمامی عرصه های فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و سیاسی وفاداری خود را به نظام و رهبری ثابت نموده اند.

همایی تاکید کرد: به برکت حضور بسیج و بسیجی در لوای رهبری ،انقلاب اسلامی ایران توانسته است بعد از گذشت 36 سال از عمر نظام در مقابل زیاده خواهی های شرق و غرب و استکبار جهانی بایستد.

معاون فرماندار بیجار با اشاره به برنامه های هفته بسیج،بر همکاری همه جانبه مدیران و دستگاه های مختلف ادارای جهت برگزاری هر چه با شکوه برنامه های این هفته تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: فضا سازی تبلیغاتی،پخش سرودهای حماسی در مدارس و دانشگاه ها،برگزاری نمایشگاه عس و پوستر،غبارروبی گلزار مطهر شهدا،فراخوان جذب نیروهای بسیج در این هفته،اجرای فیلم و تئاتر در حد بضاعت شهرستان در این ایام ،اهداء خون توسط بسیجیان، حضور مدیران ادارات در تمامی مراسمات ، و تجمع بزرگ بسیجیان در 5 آذر از مهمترین برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

همایی با تاکید بر انتقال ارزش ها و دستاوردهای نظام به نسل سوم و چهارم انقلاب گفت: هفته بسیج بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی است.

ارسال نظرات