جانشین فرمانده سپاه بیجار اعلام کرد:

اجرای بیش از 40 عنوان برنامه هفته بسیج در 120 نقطه شهرستان بیجار

جانشین فرمانده سپاه بیجار، از اجرای بیش از 40 عنوان برنامه در 120 نقطه شهرستان همزمان با هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۴۷۰۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسکری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با جهت تبیین ،برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج که با حضور معاون فرماندار و مسئولان ادارات در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد،اظهار داشت: بسیج یک تشکل نیست بلکه یک تفکر برگرفته از اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و اسلام ناب محمدی است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج مظهر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است،گفت:هر چقدر تفکر بسیجی در جامعه نمود پیدا کند،عمق بخشی داخلی نظام تحقق پیدا می کند و راهی برای ثبات امنیت پایدار است.

جانشین فرمانده سپاه بیجار بیان داشت: بسیج بزرگترین پشتوانه برای امنیت ملی نظام است و هر خدمتی که با تفکر بسیجی همراه باشد از تقدس خاصی برخوردار است.

عسکری با اشاره به حضور بسیجیان در تمامی صحنه های انقلاب ،افزود:استفاده از تفکر بسیجی و تشکیل تشکل های بسیج مردمی در کشورهای مانند سوریه و عراق از نمونه های اشاعه تفکر بسیجی در کشورهای منطقه است.

وی در ادامه با اشاره به وقایع اخیر در فرانسه و محکوم کردن اقدامات تروریستی داعش،بیان داشت: برخی افراد می خواهند از طریق پروژه نفوذ خود بیگانگی را به جامعه القاء نمایند.

جانشین فرمانده سپاه بیجارخاطر نشان: اشاعه و گسترش تفکر بسیجی در جامعه موجب جلوگیری از بروز مشکلات و معضلات در تمامی ابعاد می گردد.

عسکری در ادامه گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از 40 عنوان برنامه در 120 نقطه شهرستان بیجار برگزار می شود.

وی بر همکاری گسترده ادارات و نهادها در برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته بسیج تاکید کرد.

جانشین فرمانده سپاه بیجار بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا،غبارروبی مزار مطهر شهداء،تجلیل از بسیجیان نمونه در زمینه های علمی،فرهنگی،اجتماعی و ورزشی ،برگزاری مسابقات قرآن و عترت و محفل انسی با قرآن،برگزاری نشست های ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ،برگزاری نمایشگاه های عکس و پوستر با مضامین بسیج از مهمترین برنامه های این هفته در بیجار است.

عسکری همچنین گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی افزایش جمعیت به عنوان یکی از مطالبات مقام معظم رهبری،برگزاری همایش پیاده رویی خانوادگی،برگزاری میقات صالحین همزمان با حضور شجره طیبه صالحین و سرکشی از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان بیجار است.

وی تاکید کرد: گردهمایی بزرگ بسیجیان با عنوان تجمع اقتدار بسیجیان در تاریخ 5 آذرپایان بخش برنامه های هفته بسیج است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار