خبرهای داغ:
استاندار سمنان:

سربلندی ايران مدیون مجاهدت های شهدا و ایثارگران است

استاندار سمنان با اشاره به اینکه خانواده شهدا و شهیدان گرانقدر برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: اگر امروز در دنیا سربلند و پرافتخار هستیم، بخاطر خون شهدا و ایثارگریهای ملت قهرمان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۷۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان،‌ محمد وکیلی در دیدار با خانواده شهید خونساری ضمن تجلیل از خانواده شهید اظهار داشت: خون شهدا همواره زنده و پایدار خواهد ماند خط سرخ شهادت که از شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) شکل گرفت و در کربلای حسینی به اوج خود رسید و در دوران دفاع مقدس متبلورشد برای زنده نگهداشتن اسلام همیشه جاودان باقی مانده است و امروز هم درب باغ شهادت بسته نشده و مدافعان حرم اهل بیت در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) این راه پر تداوم را ادامه می دهند .

وي همچنین با اشاره به خاطرات با ارزش دوران دفاع مقدس بر بازگویی این خاطرات و ایثارگریها از زبان خانواده شهید برای نسل جدید تاکید کرد تا نسل سوم و چهارم انقلاب با فرهنگ شهادت و دستاوردهای آن که مایه افتخار ایران اسلامی است بیشتر آشنا شوند .

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین فریدون مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانایی فرماندار سمنان و مشاور امور ایثارگران و جمعی از مسئولین حضور داشند، پدر شهید خونساری خاطراتی از دوران شهادت دو فرزند و همسرش را در بمباران هوائی رژیم بعثی عراق ارائه كرد.

در فروردین سال 1367 در بمباران هوایی در دوران دفاع مقدس رضا و محمد جواد خونساری و شهیده اقدس کبیری به شهادت رسیدند .

همچنین استاندار سمنان به اتفاق همراهان با جانباز 40 درصد اسماعیل قائمی که در محل پادگان شهید کلاهدوز بر اثر اصابت ترکش نارنجک تفنگی به چشم راست جانباز شده بود دیدار و از ایثارگریهای این جانباز عزیز تجلیل نمود .

وکیلی گفت: جانبازان سرمایه های عینی انقلاب اسلامی هستند و همسران و جانبازان بیشترین زحمات و مشقات را برای پرستاری از جانبازان متحمل می شوند که باید قدردان زحمات و تلاشهای همسران و خانواده جانبازان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها