خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات:

ملت ایران با تکیه بر بسیج شعار "مرگ برآمریکا" را فراموش نمی کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: بسیج در خدمت بی منت به مردم و بحث سازش ناپذیری با بیگانه و ظلم توانسته خوب کار کند تا مردم ایران در مراسم مختلف با اقتدار و تکیه بر بسیج شعار "مرگ بر امریکا" را فراموش نکنند.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۷۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، برات زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در جلسه بزرگداشت هفته بسیج در خضری دشت بیاض گفت: امروز رمز موفقیت اسلام و بسیج اطاعت از فرامین رهبری بوده که بسیج در کشور توانسته است با حل مشکلات لاینحل مقام اول را کسب نماید.

برات زاده افزود: بسیج در خدمت بی منت به مردم و بحث سازش ناپذیری با بیگانه و ظلم توانسته خوب کار کند تا مردم ایران در مراسم مختلف با اقتدار و تکیه بر بسیج شعار "مرگ بر امریکا" را فراموش نکنند.

وی تصریح کرد: تفکر و فرهنگ بسیجی امتداد عاشورا را دنبال می کند و مردم نمی گذارند با احیاگری و زنده نگه داشتن بسیج توسط امام راحل غبار فراموشی بر کشور حاکم شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات از همه روحانیون، بسیجیان خواهر و برادر، دهیاران، شوراهای اسلامی، فرماندهان پایگاه ها و مسئولین بخش خواست تا برای برنامه ریزی هرچه بهتر بزرگداشت هفته بسیج هماهنگی لازم را داشته باشند چراکه برنامه ریزی دقیق خواری به چشم دشمن خواهدبود.

وی با تاکید بر سنگر سازی و فضاسازی سطح شهر و روستاها گفت: نمادهای تبلیغی به دشمن می فهماند که شعله های بسیج همیشه روشن تر از گذشته خواهد بود.

برات زاده هم چنین از همه مسیولین وفرماندهای پایگاه های روستاها خواست تا از ظرفیت روحانیون در بحث آسیب های اجتماعی استفاده شود و افزود: استفاده از ظرفیت روحانیون در روستاهای دارای روحانیون آسیب ها هم کمتر دیده شده است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه قاینات خواستار تشکیل حلقه های صالحین جوان در بخش نیم بلوک وخضری دشت بیاض شد.

بخشدار نیم بلوک نیز در این جلسه با بیان اینکه ایران اسلامی با تکیه بر بسیج توانسته است از مسیرهای سخت عبور کند گفت: امروزه بسیج در همه عرصه های مختلف تاثیر فراوانی گذاشته است و از گذشته پررنگ تر برنامه های خود را با برنامه ریزی مدیریت می کند.

گلچین از همه دهیاران، روحانیون و شوراهای اسلامی بخش نیم بلوک خواست تا اختلاف سلیقه های خود را در روستاها کنار بگذارند و آسیب های اجتماع که گریبان گیر روستاها شده است را مدنظر قرار دهند تا روستاها با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به سمت وسوی اقتصاد مقاومتی، ثروت و تولید ملی حرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار