خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان گفت: کنگره ملی شهید طیبه واعظی شهید شاخص سازمان بسیج مستضعفین در سال 1394 با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس این سازمان به مدت 2 روز در اصفهان برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۵۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

عذرا حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در اصفهان با بیان اینکه کنگره ملی شهید طیبه واعظی در روزهای 2 و 3 آذرماه در اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌های این کنگره در 2 نوبت در اصفهان اجرا می‌شود که برنامه نخست این کنگره با نام «همایش 20 ساله‌ها» ویژه دختران 20 ساله از ساعت 13:30 الی 17 در سالن پیروزی ورزشگاه جی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای زنده حامد زمانی در این مراسم افزود: دکتر معصومه آباد نویسنده کتاب «من زنده‌ام» و عضو شورای شهر تهران در این همایش سخنرانی می‌کند که وی یکی از زنانی است که در آغاز جنگ تحمیلی و در حال انجام مأموریت حلال احمر به اسارت نیروهای عراقی درآمد و به مدت 3 سال طعم اسارت را تجربه کرده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان با بیان اینکه مراسم اصلی کنگره شهید واعظی در 3 آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به عنوان میهمان ویژه در این مراسم سخنرانی می‌کند.

وی افزود: رونمایی از 2 کتاب «وقتی عشق می‌بارد» شامل داستان‌های کوتاه از زندگی شهید واعظی ویژه گروه نوجوانان و جوانان و «موقعیت فرشته» شامل مجموعه خاطرات، پخش مستند داستانی زندگی شهید واعظی از جمله برنامه‌های این کنگره در روز دوم است.

حسینی با اشاره به برپایی نمایشگاه سبک زندگی زنان شهیده و استکبارستیزی در حاشیه این مراسم، یادآور شد: سرود ویژه 7 هزار شهید زن کشور با حضور حامد زمانی خواننده انقلابی کشورمان به صورت زنده اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 63042 /


ارسال نظرات