این حرکت معجزه ای است تا مردم اروپا و آمریکا را بیدار سازد.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۵۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

 حیدر رحیم پور ازغدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: حمایت مدام اولاند از جنبش های اسلام تیزی طی انفجار اخیر پاریس رونمایی شد، او که در  جهت تقویت داعش منابع اقتصادی، نظامی و انسانی را فراهم می آور شوند؛ این مادر پول توجیبی فرزند ناخلفی را تامین کرد که خلف وعده کرد د .

وی با اشاره به تفکرات امام خمینی(ره) در معرفی جهان شمولی اسلام تبیین کرد: هدف امام ماندگاری   اسلام بود، اسلامی که  جهان مملو شده  از فساد مالی، اخلاقی و ... را با لطافت اسلام گرایی آشنا سازد.

رحیم پور در پایان اشاره کرد: وقتی اجانب،گسترش اسلام را دیدند که چگونه به اذهان و افکار و اعمال سایر فرق دینی و غیر دینی غالب می شود، جریان انحرافی داعش را ایجاد کردند تا اسلام تیزی با روکش  شعاری اسلام برپا سازند، این انفجار کشتاری را در برداشت و خسارات جهانی بر اقتصاد دنیا اعمال کرد.

وی در خاتمه افزود: این حرکت معجزه ای است تا  مردم اروپا و آمریکا را بیدار سازد و عملکرد واقعی حکومت های خود را ببینند؛ همه دریابند اولاند منبع اصلی اقتصادی در این حرکت بود، او که بچه های گدا و دزد را از فرانسه جمع آوری و به عربستان می فرستاد تا برای اسلام تیزی تربیت ، مردم چوب ریاست جمهوری را می خورند که اسلام ستیزی و دوستی با اسرائیل را در اهداف خود قرار داده است.

ارسال نظرات