خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود گفت: توجه به برنامه های بسیج دانش آموزی در قالب حلقه های صالحین ضروری و باید تمام برنامه ها در قالب حلقه های صالحین اجرا شود و این مهم باید محقق شود و گزارش آن به بسیج ارسال شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۵۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جمال الدین غنایی در جمع فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی مدارس متوسطه دوره دوم در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج در قالب حلقه صالحین فرماندهان با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های بسیج دانش آموزی در مدارس با محوریت دانش آموز اظهار کرد: بسیج دانش آموزی برای تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی و پرورش مدیران رویکرد دانش آموز محوری را در دستور کار قرار داده و تلاش دارد با بهاد دادن به دانش آموزان در مدارس و سپردن کارهای مدیریتی و اجرایی در تربیت نسلی فعال در آینده انقلاب تلاش نماید.

وی افزود: در بسیج صالحین در جایگاه ویژه ای قرار دارد و تلاش باید در این راستا باشد تا تربیت و تعلیم در کنار معرفت و مهارت و رشد اعضا قرار گیرد و در راستای شکوفایی و پرورش استعدادها در تراز انقلاب اسلامی باشد.

غنایی با بیان اینکه برگزاری منظم حلقه های صالحین و تعیین محتوا مهم است، بیان کرد: شما فرماندهان واحدها به کمک سرگروه های صالحین مدارس که از فرهنگیان هستند باید تلاش کنید حلقه ها منظم برگزار و محتوا با توجه به نیاز دانش آموزان تولید و در اختیار آنها قرار گیرد.

وی تصریح کرد: توجه به برنامه های بسیج دانش آموزی در قالب حلقه های صالحین ضروری و باید تمام برنامه ها در قالب حلقه های صالحین اجرا شود و این مهم باید محقق شود و گزارش آن به بسیج ارسال شود.

مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با اشاره به هفته بسیج گفت: باید برنامه های اثرگذار در هفته بسیج اجرا شود و تلاش نماییم بسیج و کارکردهای آن را در بین دانش آموزان تعمیق و بسط و گسترش دهیم.

وی با اشاره به شورای همفکری قشر بسیج دانش آموزی اظهار کرد: باید از دل این جلسات ما راهکارهای مناسب برای اجرای برنامه های بسیج دانش آموزی در جهت اثرگذاری در قشر دانش آموزی انجام داده و تلاش نماییم که برنامه ها به نحوه اثرگذار اجرا گردد.

در این جلسه شرکت کنندگان در خصوص برنامه های بسیج دانش آموزی نظرات خود را ارائه نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها