سومین نشست فصلی سیاسی فرماندهان و شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های سپاه ناحیه ایجرود با حضور فرماندهان حوزه ها و فرماندهان پایگاه های مقاومت در حسینه سپاه ناحیه ایجرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۴۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در این نشست مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود در سخنانی به تشریح مسئله نفوذ و بررسی آن در ابعاد مختلف فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین تیموری با توجه به سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله ) در مورد نفوذ آمریکا پس از توافق هسته ای به لزوم آگاهی و هوشیاری آحاد بسیجان و مردم انقلابی جهت مقابله با آن اشاره نمود و افزود: دشمنی آمریکا با ایران پایان نخواهد داشت و پس از توافق هم آمریکا یا روش های مختلف به خصومت های خوا ادامه خواهد و اکنون راه نفوذ را در پیش گرفته است و می خواهد با نفوذ در عرصه های مختلف پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد حمله قرار دهد.

وی و خاطر نشان کرد : از جمله خطرناکترین نفوذ ها نفوذ فرهنگی در جامعه بخصوص میان جوانان است. دشمن می خواهد با تغییر سبک زندگی اسلامی ما را مورد هجمه قرار دهد و وظیفه ما مقابله با ای هجمه ها و حماه ها است .

حجت الاسلام و المسلمین تیموری در پایان سخنان خود به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت : ما باید با حضور حداکثری خود در انتخابات و انتخاب اصلح ترین افراد به عنوان نماینده مجلس به دشمن بفهمانیم ملت بصیر و انقلابی ایران همچنان با عزمی راسخ و مستحکم آماده پشتیبانی از انقلاب اسلامی است و مقابل هر گونه تهدید و تجاوز مستکبرین و یاوه گویان ایستادگی خواهد کرد.

ارسال نظرات