خبرهای داغ:
نشست همفکری و هم اندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود پیرامون جشنواره فرهنگی هنری مصیر(مسیر) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۳۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست همفکری و هم اندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود پیرامون جشنواره فرهنگی هنری مصیر(مسیر) در دفتر بسیج دانشجویی شاهرود برگزار شد.

در این جلسه که معاونت فرهنگی و اجتماعی ناحیه دانشجویی استان سمنان و مسئول و فرماندهان حوزه و پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود حضور داشتند، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود ضمن خیر مقدم به تلاش بیشتر مسئولین بسیج دانشگاه ها در زمینه فعالیت های فرهنگی و علمی تاکید کرده و افزود: رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان بر تحقیق و پژوهش و علم آموزشی و دانش پژوهی تاکید کردند و باید در این مسیر بسیج دانشجویی به عنوان یک نهاد اثرگذار تلاش نماید.

محمد جلیلی افزود: برگزاری جشنواره های فرهنگی و علمی توسط بسیج در راستای اهداف انقلاب اسلامی در تحقق اهداف عالیه نظام در رشد و تعالی جامعه و به خصوص قشر دلانشجو که فردا آینده کشور را در دست دارد برگزار می شود.

وی تاکید کرد: باید تلاش شود تا دانشجویان در این جشنواره ها که با هزینه و در راستای شناسایی نخبگان علمی و فرهنگی است وارد شوند و برای کادرسازی برای نظام در این راستا گام های موثر برداریم.

در این جلسه محمد نظری مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه دانشجویی سپاه استان سمنان به توضیح و تشریح ضوابط و قوانین جشنواره و چگونگی اجرای آن و موضوعات جشنواره و چگونگی داوری آثار مواردی را بیان نمودند و افزود: جشنواره فرهنگی هنری مصیر در موضوعات امر به معروف و نهی از منکر،سبک زندگی اسلامی،اقتصاد مقاومتی و ماهواره برگزار می شود.

وی با اشاره به بخش های جشنواره افزود: جشنواره در بخش های شعر،مقاله،تولید نرم افزار اندروید ،تولید بازیهای یارانه ای،کاریکاتور،عکاسی(موبایل و حرفه ای)، پوستر،تئاتر و پویانمایی،نماهنگ،موسیقی،فیلم کوتاه و حجم برگزار می شود.

نظری تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان تا پایان آذرماه می باشد.

وی با اشاره به جشنواره علمی مصیر نیز بیان کرد: جشنواره فعالیت های برتر علمی بسیج دانشجویی ویژه دانشجویان بسیجی و هسته های علمی حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی برگزار خواهد ش که .مهلت ارسال آثار و مستندات این جشنواره پایان آذر ماه ۹۴ می باشد.

نظری با اشاره به آدرس دبیرخانه برای ارسال آثار گفت: آدرس دبیرخانه جشنواره علمی فرهنگی هنری مصیر سمنان، میدان مطهری،جنب بانک انصار،ساختمان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان سمنان،معاونت علمی و پژوهشی می باشد.

در پایان این نشست، جلسه پرسش و پاسخی پیرامون فعالیت های بسیج دانشجویی برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها