خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع): تشکل‌های انقلابی در دانشگاه‌ها باید تقویت شوند و به آنها نقش بدهیم و بر آنها نظارت کنیم تا روح انقلاب در همه جا حاکم باشد.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۲۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار هاشم غیاثی شب گذشته در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه های بیرجند با نام «گردهمایی افسران جنگ نرم» در دانشگاه بیرجند با بیان اینکه باید طوری برنامه ریزی کنیم که به نحو مطلوب از عمر خود استفاده کنیم، گفت: باید برای استفاده درست از عمر، برنامه داشته باشیم؛ چراکه عمر انسان به سرعت می گذرد.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید به خود به عنوان فردی که در جامعه تاثیر دارد توجه داشته باشیم، افزود: امروز توجه به جامعه پیرامونی ما بسیار مهم است و نباید نسبت به آن بی توجه باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز توجه به ارزش ها و حفظ آن یک امر مهم است، گفت: ترویج اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری و توجه به مقام شامخ شهدا و راه انها، توجه به حقایق دوران دفاع مقدس از ارزش های مهم است که باید حفظ شود.

غیاثی با اشاره به اینکه اگر به حقایق دفاع مقدس توجه کافی داشته باشیم، دچار تحریف نخواهند شد، گفت: اگر این موضوع تحقق پیدا کند دیگر اندیشه های امام راحل و رهبر انقلاب دچار تحریف نخواهد شد و نسل های آینده از آن استفاده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بسیج نماد اقتدار نظام در همه حوزه های امنیتی، دفاعی و سایر حوزه ها است، افزود: امروز دشمن نگران توسعه فرهنگ بسیجی در سایر کشورها است؛ چراکه این فرهنگ در برخی کشورها مانند لبنان به نتیجه رسیده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان داشت: اگر امروز می بینیم لبنان در برابر اسرائیل به همه تجهیزات و امکاناتی که دارد ایستاده است، به برکت همین اندیشه بسیجی بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج تا کنون در حوزه های مختلف فرهنگی، سازندگی و سایر حوزه های مربوطه به خوبی عمل کرده است، گفت: 56درصد مطالبات امام راحل از بسیج در حوزه‌های تربیتی، اخلاقی و سازندگی و 44درصد در حوزه نظامی و امنیتی بوده است.

غیاثی با بیان اینکه اگر امروز در کشورهای اسلامی مشکلاتی وجود دارد و امنیت پایدار ندارند، بدلیل این است که مشارکت مردم را ندارند، افزود: بسیج توانسته مشارکت مردم را در عرصه های مختلف دفاع از ارزش ها و انقلاب ایجاد کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال های 76 که ناامنی‌هایی در شرق کشور وجود داشت با تدبیر و مشارکت بسیج حل و فصل شد، گفت: باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه مقام معظم رهبری موضوع نفوذ را مطرح کردند، گفت: ما به عنوان حافظان نظام باید به این موضوع توجه داشته باشیم و تحلیل درستی از شرایط و اوضاع داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: کلیدواژه نفوذ را در دو مقطع زمانی رصد کردیم؛ یکی بعد از پذیرش قطعنامه 598 که امام راحل مکررا واژه نفوذ را مطرح کردند و امروز هم می بینیم که بعد از تایید برجام، مقام معظم رهبری بارها در مورد نفوذ برجام تذکر دادند.

غیاثی گفت: بعد از پذیرش قطعنامه 598 دیدیم که نفوذ دشمن شروع شد و عده ای خواستند که تردید ایجاد کنند، گفت: اکنون هم می بینیم برخی ها بدنبال ایجاد تردید هستند؛ که چرا برجام در گذشته تصویب نشده است و گذشتگان اشتباه کردند.

وی با بیان اینکه شروط 9گانه رهبر انقلاب راه های نفوذ دشمن را بست، افزود: ما معتقدم که رهبر انقلاب با درایت داریم که سر بزنگاه ها فصل الخطاب هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه سیاست خارجی برخی از رفتارهای ما باعث شد تا دشمن جری تر شود، گفت: در حادثه منا وقتی وزیر بهداشت کشورمان رفت با او به عنون یک زائر برخورد کردند و بعد از سخنرانی مقام معطم رهبری خطاب به اقدامات آل سعود دیدیم که آل سعود رفتارشان تغییر کرد.

غیاثی با اشاره به اینکه در حوزه سیاسی امسال دو انتخابات مهم در پیش است، افزود: آنچه برای ما مهم است جلوگیری از ورود نااهلان به مجلسی که دشمن به آن طمع دارد، است؛ بنابراین همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم هرچند که خراسان جنوبی همواره در این حوزه پیشتاز بودند.

وی گفت: افرادی به مجلس آینده راه پیدا کنند که استکبارستیز، با بصیرت بوده و تقوای لازم را داشته و در جریان فتنه ها حضور نداشته باشند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در خصوص حضور برخی از سخنوران و افراد سیاسی به دانشگاه های استان برای سخنرانی نیز گفت: افرادی که دانشگاه ها دعوت می شوند باید ضوابط دانشگاه را رعایت کند و سازو کار مجوز را طی کنند و اگر سخنی هم گفتند باید خودشان هم پاسخگو باشند و فردی که مجوز داده هم پاسخگو باشد.

غیاثی با اشاره به برگزاری برخی کنسرت ها در دانشگاه ها، گفت: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند این کنسرت ها چه منفعتی برای دانشگاه دارد که برخی تاکید دارند برگزار کنند؟.

وی گفت: این سخن رهبر انقلاب در مورد کنسرت ها فصل الخطاب بود؛ بنابراین دانشگاه مدیریت کنند که شاهد برگزاری آن در دانشگاه های استان نباشم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: تشکل های انقلابی در دانشگاه ها باید تقویت شوند و به آنها نقش بدهیم و بر آنها نظارت کنیم؛ چراکه تشکل های انقلابی باید فعال باشند تا روح انقلاب در همه جا حاکم باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظرات
پر بیننده ها