جانشین ناحیه مقاومت بسيج باخرز بيان داشت: دعوای استکبار با ما بر سرمبانی و اصول است، آنها با انرژی هسته ای کار ندارند بلکه به جنگ با دین ما آمده اند.
کد خبر: ۸۵۹۴۵۸۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

سروان پاسدار حمید شهرکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوي، گفت: خداوند در آیه 217 سوره بقره به دعوای استکبار با جبهه حق اشاره دارد که آنها به اصول جبهه حق کار دارند و به اشتباه برخی امروز حرف از منافع می زنند.

وي اظهار داشت: این عده بدانند دعوای استکبار با ما بر سرمبانی و اصول است، آنها با انرژی هسته ای کار ندارند بلکه به جنگ با دین ما آمده اند. نگذارید الگوها را تحریف کنند و از رفاقت با این مزدوران بپرهیزید.

وی در ادامه بیان داشت: برخی امروز بدون اتکا به وعده های الهی دلشان را بسته اند به تعامل با دنیا و می گویند، ما نگران مشکلی هستیم که کشور را در پرتگاه قرار داده و تنها راه رفع این مشکلات تعامل با آمریکا و دیگر کشور های غربی است.

شهركي در پایان گفت: چرا می خواهید استکبار ستیزی و فرهنگ تبری را از فرزندان انقلاب اسلامی بگیرید؟ یعنی واقعا راه رهایی از این مشکلات اقتصادی تنها رفاقت با ظالم است یا اینکه گوش فرا دادن به بیانات رهبر معظم انقلاب.

چرا بعضی راه را گم کرده اند ؟امیدوارم بعضی ها به خود بیایند و چراغ راه خود را بیانات مقام معظم رهبری قرار دهند

ارسال نظرات
پر بیننده ها