خبرهای داغ:
معاون توسعه سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

اصناف و بازاریان برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر دست در دست هم دهند

معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج اصناف و بازاریان دست در دست هم دهند تا امر به معروف ونهی از منکر در بخش اصناف اجرایی شود گفت: گسترش و توسعه این فریضه الهی نیازمند عمل هوشمندانه در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۹۴۵۶۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمدهادی اشراقی در همایش طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امر به معروف ونهی از منکر یک تکلیف شرعی برای همه ما در جامعه است.

معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان صنعت و معدن و تجارت با بیان اینکه نباید اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر منجر به ‌عکس‌العمل معکوس شود، افزود: تا زمانی که نتوانیم الگوی مناسبی را برای جامعه ارائه دهیم تهاجم فرهنگی دشمن وجود خواهد داشت برای همین باید در مقابل این تهاجمات ایستادگی و مقابله کنیم.

اشراقی افزود: بازار می‌تواند از طریق لباس‌ها، پوشش و آرایش موی سر و غیره تحریک‌کننده و تعیین‌کننده مسیر زندگی مردم باشد.

وی با بیان اینکه بعضی از پوشش‌ها مروج فرهنگ بیحجابی است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید در بازار ساماندهی شود و تذکرات و هشدارهای لازم داده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت و معدن خراسان جنوبی با بیان اینکه باید آمران به معروف و ناهیان از منکر آموزش این امر خطیر را ببینند، گفت: روش امر به معروف و نهی از منکر مهم است تا سبب عکس‌العمل معکوسی نشود.

اشراقی اضافه کرد: تا زمانی که ما نتوانیم یک الگوی لازمی را برای جامعه ارائه کنیم دوباره بحث تهاجم فرهنگی مطرح خواهد شد.

وی تصریح کرد: گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر باید با همکاری نیروی انتظامی و گروه‌های ناصحین فعالیت داشته باشند.

معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گفت: باید دستگاه هایی مانند صدا وسیما، تبلیغات اسلامی، ارشاد، گمرک، بسیج اصناف وبازاریان دست در دست هم دهند تا امر به معروف ونهی از منکر در بخش اصناف اجرایی شود.

اشراقی با اشاره به اینکه قیام امام حسین(ع) و هشت سال دفاع مقدس نشان این است که باید در اجرای احکام و فرامین الهی جان خویش را نیز فدا کنیم، عنوان کرد: گسترش و توسعه امر به معروف ونهی از منکر نیازمند عمل هوشمندانه در جامعه است.

وی با بیان اینکه امام خامنه ای(حفظه الله) از چند سال قبل بر جنگ نرم دشمن تاکید داشتند، گفت: باید با توجه به زمان پژوهش های خاص والگوهای خاص خود را داشته و تمام اهرم هایی که در اختیار داریم برای اجرای این فریضه الهی به کار ببندیم و در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار