خبرگزاری بسیج: جانشین سپاه حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) استان تهران با مادران معظم شهدای والامقام ایوب و غلامعلی سیلسپور و شهید بزرگوار محمد تاجیک زواره دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۵۹۴۵۵۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران به نقل ازروابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:سرهنگ پاسدار غلامرضا بوربور ثانی جانشین سپاه حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) استان تهران با حضور در منازل شهیدان والامقام ایوب و غلامعلی سیلسپور و شهید والامقام محمد تاجیک زواره، با مادران بزرگوار این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

 حسن عاطف ضمیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا و حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بلاغی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پیشوا، جانشین سپاه حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) استان تهران را در این دیدارها همراهی کردند.

 شهید ایوب سیلسپور در ۲۸ مهرماه سال ۱۳۶۶ در منطقه مهران به فیض شهادت نائل آمد و برادر شهیدش غلامعلی سیلسپور نیز در ۲۲ تیرماه ۱۳۶۷ در جاده اهواز- خرمشهر به خیل شهیدان پیوست.

 شهید محمد تاجیک زواره در سال ۱۳۶۵ و در سن هفده سالگی، در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت رسید.

 پیشرفت کشور مرهون خون شهدا و صبر خانواده های آن ها است

  جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با تاکید بر این که َشهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند، گفت: یاد و خاطره شهدا زیباست، اما اگر شهدا را الگوی خود و خانواده خود قرار دهیم، زیباتر است .

 وی افزود: هدف اصلی دشمنان انقلاب، سرنگونی این نظام است و تا زمانی که این انقلاب اسلامی باشد، دشمنان دست از خصومت خود بر نمی دارند.

 بوربور ثانی ادامه داد: البته منظور اسلام ناب محمدی است که مد نظر امام خمینی (ره) است نه اسلامی که عربستان و برخی از کشورهای خبیث عربی و گروه های تکفیری از آن دم می زنند.

 جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران خاطر نشان کرد: پیشرفت کشور ما مرهون خون شهدا و صبر خانواده های آن ها است و باید امانتدار این انقلاب و خون شهدا باشیم و باید بصیرت خود را نسبت به خون شهدا، ارزش های انقلاب و ولایت فقیه افزایش دهیم.

بوربور ثانی، ولایتمداری را نشانه بارز شهدا عنوان کرد و افزود: ۷۰ درصد شهدای ما چهره حضرت امام خمینی (ره) را از نزدیک ندیدند ولی لبیک گفتند و پای ولایت ایستادند و خدماتی که در نظام اسلامی می بینیم، مرهون خون شهدا است.

 وی تصریح کرد: ما وارثان خون شهدایی هستیم که در راه اعتلا و حفظ کلمه جمهوری اسلامی ایران خون را هدیه کردند و خانواده های آن عزیزان صبر کردند.

 جانشین سپاه جضرت سیدالشهداء (علیه السلام) با اشاره به سابقه ایثارگری مردم شهرستان پیشوا اظهار داشت: شهرستان پیشوا سابقه دیرینه در انقلاب اسلامی دارد.

ارسال نظرات