اعزام 290 از دانش آموزان دختر مهریزی به سرزمین عاشقان نور

فرمانده ناحیه مهریز: هدف اصلی از اعزام کاروان راهیان نور آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و جلوگیری از نفوذ دشمن می باشد.
کد خبر: ۸۵۹۴۵۴۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: سرهنگ زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهریز با اشاره به اعزام 290 نفر از دانش آموزان دانش آموز شهرستان مهریز گفت: در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری 290 نفر از دانش آموزان دختر مهریزی در قالب اردو های راهیان نور دیروز صبح به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مهریز: آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف اصلی برگزاری این اردوها دانست و گفت: مقام معظم رهبری تاکید کردند که اجازه نفوذ به استکبار در بین جوانان نمی دهیم، این فرمایش ایشان بیانگر آن است که دشمن دیگر به تهاجم نظامی نمی اندیشد و به دنبال راه های جدیدی همچون بی هویت کردن جوانان، کم رنگ کردن اعتقادات و باور ها، کم رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین استکبار ستیزی در بین جوانان است. لذا آشنا نمودن جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و پر رنگ کردن اعتقادات و با ورها  یکی از راه های جلوگیری از نفوذ دشمن (شیطان بزرگ آمریکا) می باشد.

وی همچنین افزود: برگزاری اردو های راهیان نور افکار دانش آموزان را برای آینده آماده می کند و سبب ایجاد معرفت در بین آنها می شود.

سرهنگ زارع با اشاره به اینکه اعزام دانش آموزان دختر و پسر شهرستان مهریز به مناطق مختلف عملیاتی و بازدید از یادمان های مختلف شهدای هشت سال جنگ تحمیلی همواره از برنامه های بسیج شهرستان بوده است.

در ادامه وی گفت: اعزام جوانان و دانش آموزان به سرزمین نور بهترین و موثرترین راه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار