خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه های آزاد اسلامی استان:

بسیج لایق ترین نهاد در اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر در ادارات است

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان با بیان اینکه بسیج لایق ترین نهاد در اجرای کردن امر به معروف و نهی از منکر در ادارات است گفت: در هر اداره، سازمانی وقتی بسیج وارد عمل شده عملکرد آن نهاد با موفقیت همراه بوده است.
کد خبر: ۸۵۹۴۵۰۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، حجت الاسلام والمسلمین حیدری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد تاکستان تصریح کرد: برترین نوع امر به معروف  کلمه حق و سخن حق گفتن در مقابل حاکم ستمگر و استمرار آن است و بزرگترین منکر در حال شیوع در جامعه قانون شکنی و قانون گریزی است و ما باید همه توان افراد را به سمت عمل به قانون سوق دهیم.

 حیدری بسیج را مسئول اصلی امر به معروف و نهی از منکر در هر ارگان و اداره‌ای دانست و گفت: از برکات بسیج برگزاری اینگونه جلسات بوده و در هر اداره ، سازمان و نهادی مسئولیت این امر مهم برعهده بسیج و بسیجیان آن اداره می باشد و تاثیر آن به خوبی در بین کارکنان آن مجموعه مشاهده می گردد.

وی در ادامه با اشاره به سخنی از امیر المومنین (ع) در رابطه با این موضوع افزود: امر به معروف و نهی از منکر اجل انسان را نزدیک نکرده و رزق و انسان را دچار نقصان نمی کند بلکه ثواب انسان را مضاعف می کند.

مسئول نهاد رهبری بهترین نوع امر به معروف و نهی از منکر را عمل به قانون و قانون گرایی دانست و اذعان کرد: قانون گرایی از بزرگترین و مهمترین مصادیق امر معروف ها است که با نهادینه شدن عمل به قانون همه کارکنان دارای وجدان کاری شده و هم مسئولین به خوبی می توانند کارکنان تحت امر خود را مدیریت نمایند.

وی در پایان گفت: بزرگترین منکر در حال شیوع در جامعه قانون شکنی و قانون گریزی است و ما باید همه توان افراد را به سمت عمل به قانون سوق دهیم در اینصورت همه در امان بوده و هیچ کس به ملال و سختی نخواهد افتاد لذا  امر به معروف یک امر همگانی موجه و همه ملزم به پیروی از آن هستیم.

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها