فیلم سینمایی «رند» بعنوان اولین فیلم 4 اپیزودی سینمای ایران با 4 کارگردان و نویسنده فیلمبرداری خود را در شهر کربلا ادامه می دهد.
کد خبر: ۸۵۹۴۴۹۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، «رند» نام موقت فیلم اپیزودیکی است که با موضوع روز اجتماعی و مفاهیم عاشورایی، برای حضور در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر آماده می‌شود.

حضور 3 بازیگر سرشناس ایرانی و یک بازیگر مطرح عراقی در این پروژه از نکات ویژه فیلم سینمایی «رند» محسوب می شود که این روزها در شهر کربلا در حال تولید است و فیلمبرداری آن به نیمه رسیده است.

این فیلم 4 روایت داستانی دارد که روایت اول به کارگردانی و نویسندگی دانش اقباشاوی و با بازی حمید فرخ نژاد، روایت دوم به کارگردانی و نویسندگی هادی نائیجی و با ایفای نقش حامد بهداد ، روایت سوم به نویسندگی و کارگردانی هادی مقدم دوست و با نقش آفرینی مینا ساداتی بعنوان تنها بازیگر زن ایرانی این فیلم و همچنین روایت چهارم به نویسندگی و کارگردانی روح الله حجازی با بازی آلا نجم بازیگر مطرح عراقی تولید خواهد شد.

محمدرضا شفیعی که سال گذشته فیلم سینمایی «سر به مهر» را تهیه و اکران کرده و هم اکنون فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» را روی پرده سینما دارد، قصد دارد با فیلم سینمایی «رند» در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر حضور پیدا کند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: امیر موسوی، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، مدیر برنامه‌ریزی: سعید بیات، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: عباس پولوندی، دستیار کارگردان روایت اول: سعید بیات، دستیار کارگردان روایت دوم: محمدرضا احمدی، دستیار کارگردان روایت سوم: سعید بیات، دستیار کارگردان روایت چهارم: رضا غفار نژاد، تدوینگر: خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا، مدیر تدارکات: سعید نظری، جلوه های ویژه بصری و ناظر پس از تولید: وحید قطبی زاده، عکاس: حسن هندی، تصویربردار پشت صحنه: علی قلندریان، مشاور رسانه ای و روابط عمومی: فائزه آقابابائی، مجری طرح: موسسه فرهنگی وصف صبا.

ارسال نظرات