دانشگاه صنعت نفت آبادان روز شهادت امام حسن عسکری(ع) میزبان دو شهید گمنام 17 و 21 ساله خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۹۴۴۵۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، دانشگاه صنعت نفت آبادان 29 آذر همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام خواهد بود.

دانشگاه صنعت نفت پیش از این در شهر اهواز میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام بوده است که سه سال گذشته با حضور پرشور و استقبال دانشجویان و اساتید در این دانشکده به خاک سپرده شده است. این بار دانشگاه صنعت نفت شهر آبادان نیز میزبان شهدای گمنام خواهد بود.

یکی از این شهدا 17 ساله بوده و در عملیات والفجر یک، در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده است همچنین در تاریخ 20 مرداد سال 94 تفحص شده است، شهید دوم 21ساله بوده و در عملیات بدر در منطقه عملیاتی دجله به شهادت رسیده است و پیکر مطهر وی در تاریخ 15 خرداد سال 94 طی عملیات تفحص کشف شده است.

مراسمی برای میزبانی از این شهدای بزرگوار توسط مسئولان دانشگاه، تشکل‌های مختلف دانشجویی، اساتید اعضا و کارکنان دانشگاه و... برگزار می‌شود که طی این مراسم برای این دو شهید گمنام نماز اقامه شده و پس از برپایی مراسم مخصوص تشییع و انجام عزاداری و سوگواری برای شهادت امام حسن عسکری(ع)؛ پیکر مطهر این شهدا در فضای در نظر گرفته شده به خاک سپرده می‌شوند.

ارسال نظرات