مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه احکام رتبه‌بندی تمام افراد واجد شرایط تهران صادر شده است، گفت: طرح رتبه‌بندی به ۲۴۰۰ نیروی اداری آموزش و پرورش تهران تعلق نگرفت.
کد خبر: ۸۵۹۴۴۲۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، اسفندیار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این پرسش که «آیا طرح رتبه‌بندی به نیروهای ستادی آموزش و پرورش تعلق می‌گیرد؟»، اظهار داشت: نیروهای ستادی دو دسته هستند که به یک دسته از آنها تعلق می‌گیرد.

وی افزود: دسته نخست، افرادی هستند که از ابتدا نیروی آموزشی بودند و اکنون به ستاد آمده‌اند که به این افراد رتبه‌بندی تعلق می‌گیرد و دسته دوم افرادی هستند که از بدو استخدام به عنوان نیروی اداری استخدام شده‌ و در حکم آنها اداری درج شده است که رتبه بندی به این افراد فعلاً تعلق نمی‌گیرد.

چهاربند در خصوص تعداد افرادی که در تهران مشمول طرح رتبه‌بندی نمی‌شوند، گفت: در تهران حدود 2400 نیروی اداری داریم که به آنها رتبه بندی تعلق نمی‌گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا جایگزین رتبه‌بندی، موضوع دیگری برای نیروهای اداری ندارید؟»، تصریح کرد: فعلاً از طریق اصلاح کارانه و نظام اضافه کار ساعتی، این موضوع را جبران می‌کنیم و پیگیر آن هستیم تا به طریقی رتبه‌بندی شامل این افراد هم شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: احکام رتبه‌بندی تمام نیروهایی که واجد شرایط هستند صادر شده است.

ارسال نظرات