خبرهای داغ:
معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

اعلام اسامی داوران سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم قزوین

معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اعلام اسامی داوران سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین، از برگزاری جلسه توجیهی این داوران خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۴۴۲۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، سعید رحیمی، معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ، با اعلام اسامی  داوران سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین اظهار کرد: جلسه توجیهی این داوران روز گذشته، شنبه در قزوین برگزار شد.

وی با بیان اینکه 11 داور کار قضاوت را در این مسابقات انجام می‌دهند، افزود: از این تعداد 6 داور ویژه آقایان و 5 داور نیز در بخش بانوان حضور دارند.

رحیمی ادامه داد: در بخش آقایان اساتید قلی‌پور، وفاپور، حبیب‌زاده، علیرضا نداف، سعید طوسی و مهدی عباسی کار داوری مسابقات آقایان را برعهده دارند.

 وی عنوان کرد: همچنین در بخش بانوان، مطلبی، افشار ایرانی، چراغی، صحاف و دیانی کار قضاوت مسابقات بخش بانوان را انجام خواهند داد.

 این مسئول با بیان اینکه بخشی از آیین‌نامه داوری این مسابقات دچار تغییرات شده است، بیان کرد: به همین دلیل روز گذشته شنبه جلسه توجیهی نیز ویژه این داوران برگزار شده است.

 یادآوری می‌شود: که مرحله استانی سی‌و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین 27 و 28  آبان‌ماه در آستان مبارک امامزاده حسین(ع) و امامزاده اسماعیل(ع) قزوین برگزار می‌شود.

 

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار