خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: همزمان با برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سرلشکر حاج حسین همدانی میدان فرودگاه و یکی از بلوارهای اصلی شهر همدان به نام این شهید بزرگ نامگذاری می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۳۳۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

سردار مظاهر مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان از برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سرلشکر حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم خبر داد و افزود: این آئین پنجشنبه 28 آبان ماه همزمان با هفتم ماه صفر که بنابر برخی روایات مصادف با سالروز شهادت امام مجتبی(ع) است در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این مراسم که با حضور ائمه جماعات استان، خانواده محترم شهدا، پاسداران، بسیجیان و سایر گروه ها برگزار می‌شود، آیت الله سعیدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران به سخنرانی خواهد پرداخت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: همچنین در همان روز و با حضور مسئولان کشوری و استانی، میدان فرودگاه و یکی از بلوارهای اصلی شهر همدان به نام سردار سرلشکر همدانی نامگذاری خواهد شد.

وی تصریح کرد: سردار شهید همدانی، نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس داشته و همواره در خط مقدم دفاع از اسلام و ولایت قرار داشت و در سوریه نیز با گسترش تفکر بسیجی توانست مردم همان کشور را برای مقابله با تکفیری ها سازماندهی کند.

مجیدی اضافه کرد: از مردم شهیدپرور همدان دعوت می کنیم تا همانند مراسم تشییع، حضور پر رنگ و باشکوهی در مراسم چهلم شهید همدانی داشته باشند.

پایان پیام/

ارسال نظرات