کوهنوردان بسیجی به مناسبت هفته بسیج به قله شیرکوه یزد صعود می کنند

کوهنوردان بسیجی به مناسبت هفته بسیج پنج شنبه 28 آبان به قله شیرکوه یزد صعود می کنند.
کد خبر: ۸۵۹۴۳۲۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رسانس سازمان ورزش بسيج، جواد الیاسی مدیر ورزش همگانی ورزش بسیج گفت: کوهنوردان برتر بسیجی استان های کشور به مناسبت هفته بسیج روز 28 آبان به قله شیرکوه یزد صعود می کنند.

وی تصریح کرد: در این صعود که پس از صعود به قله های دماوند، دنا و سهند، چهارمین صعود سراسری کوهنوردان بسیجی در سال 94 است، 150 کوهنورد برتر بسیجی استان های کشور حضور دارند و به قله 4555 متری شیرکوه صعود خواهند کرد.

الیاسی با اشاره به هدف سازمان ورزش بسیج از برگزاری برنامه های صعود سراسری خاطر نشان کرد: ارتقای آمادگی جسمانی و به رخ کشیدن توان رزمی بسیجیان و ایجاد فضای شور و نشاط از جمله اهداف مدیریت ورزش همگانی بسیج از برگزاری صعودهای سراسری کوهنوردی است.

مدیر ورزش همگانی بسیج افزود: همچنین در این صعودهای سراسری با توجه به نظر کمیته فنی، کوهنوردان برتر جهت اعزام به صعودهای بین المللی که در برنامه 5 ساله ششم ورزش بسیج قرار گرفته است، انتخاب می شوند.

وی در پایان گفت: در پایان جا دارد از حمایت های سردار نقدی و سردار یزدانی ریاست سازمان ورزش بسیج که اهتمام ویژه ای به ورزش کوهنوردی داشته اند تشکر و قدردانی کنم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار