فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: با اندیشه و تفکر انقلاب و قدرتی که سپاه در وجود مسلمانان منطقه قرار داده نابودی رژیم صهیونیستی به دست سپاه اسلام نزدیک است.
کد خبر: ۸۵۹۴۲۶۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدتقی صفری صبح امروز در نشست بصیرتی تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه سپاه رسالت خود را در قبال اهداف انقلاب و نظام اسلامی به خوبی ایفا کرده است، اظهار داشت: روحیه شهادت‌طلبی، همدلی، ایمان، شجاعت و اطاعت مطلق از فرماندهی کل قوا از ویژگی‌های برجسته این نهاد انقلابی است.

صفری با بیان اینکه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با عمر کوتاه خود پیشرفت‌های خیلی خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر در حال حاضر در سطح کشور و برای رسیدن به اهداف متعالی نظام حرف برای گفتن دارد.

وی بیان کرد: صفا، صمیمیت، همدلی و همزبانی که در بین مردم و نهاد انقلابی سپاه وجود دارد همانطور که باعث خوشحالی و شعف دوستداران نظام شده باعث ناراحتی دشمنان هم شده است.

صفری با تاکید بر اینکه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر از متن مردم استان بوشهر و با امکانات کم ساخته شده و به یاری خدا به راه خود ادامه می‌دهد، افزود: تیپ پیاده استان بوشهر با همین امکانات اما با اعتقادات پاک جوانان خود آماده جان‌نثاری در راه و رکاب امام خود هستند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه جوانان مومن و ملت بزرگ ایران اسلامی دشمن را با تمام وجود شناخته و می‌شناسند، گفت: سپاه در طول این 36 سال عمر با برکت نظام سعی داشته دشمن را به همه بشناساند و با همه وجود راه دشمن که راه دشمنی با اسلام و انقلاب بوده به مردم و دوستداران ایران اسلامی شناسانده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تجربه سپاه در مبارزه در عرصه‌های مختلف با دشمنان بالا رفته، گفت: سپاه در مبارزه گروهی و تن به تن دشمن را شناخته و می‌فهمد چطور با دشمن مبارزه کند و در این راه موفق بوده و در آینده نیز با تبعیت از رهبری موفق خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما فهمیده‌ایم چه لوازمات، تجهیرات و عواملی برای مبارزه با دشمنان نیاز است تا از این طریق از مملکت دینی و ناموسمان جانانه دفاع کند.

صفری با تاکید بر اینکه با ایمان قوی دشمنان را زمین خواهیم زد، ادامه داد: در حال حاضر ما با تجربه اندوخته هشت سال دفاع مقدس و همچنین اندیشه برتر آماده به خاک مالیدن هر دشمن متجاوزی به مرزهای ایران اسلامی هستیم.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه ما در حال حاضر باید شعب ابیطالب را به همگان تداعی کنیم و در اذهان خود نگه‌ داریم، گفت: با این تفکر در کمبودها و محاصره‌های سخت دست، پا، اهل و عیال و همه وجود خود را در راه دستاوردهای خود خواهیم داد و از هیچ سرزنشی نخواهیم هراسید.

وی با بیان اینکه سپاه محبوب کشورهای منطقه و آزادی‌خواهان جهان است، گفت: با اندیشه، تفکر انقلاب و قدرتی که سپاه در وجود مسلمانان منطقه قرار داده نابودی رژیم صهیونیستی و رهایی مسلمانان و تمام گروه‌های آزادی‌خواه از یوغ این پدیده شوم به دست سپاه اسلام نزدیک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات