حمید رضا
یادداشت حمیدرضا پورنوروز/
گروهک داعشی که سالها نمک خورده ی دست فرانسه بود؛ نمکدان را شکست...
کد خبر: ۸۵۹۴۱۹۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ این روزها اخبار حملات پیاپی داعش به مکان های عمومی پاریس نظر بیشتر مردم را به خود جلب کرده است.

داعش امروز مشخص شد که هیچ دین و مذهب خاصی ندارد و این گروهک می خواهد فاجعه های خود را جهانی کند و هیچ محدویت جغرافیایی برای خود قائل نشده است.

هیچ وقت ماه پشت ابر نمی ماند و واقعیت ها روز به روز خود را نمایان می کنند امروز این حرکت داعش نشان داد به کسانی که فکر می کردند داعش؛ اسلامی است و هدفش شام و عراق است کاملا برعکس شود.

دوست دارم امروز نظر سنجی های فرانسه به مثبت نگری حرکات داعش را بسنجند که ببینیم باز هم آمار 15 در صدی جوانان فرانسه، که حرکت تروریستی داعش و جنایت های بیش از بیش شان را روی سر مردم مظلوم سوریه و عراق آوردند باز هم مثبت است؟؟؟

آقای "بشار اسد" و مردم مظلوم سوریه اگر چند حمله دیگر در فرانسه رخ بدهد تمام دلهای فرانسوی به لرزه در خواهد آمد و آنگاه می توان حمایت کشور ها در دستور کار وین پر رنگ شود شاید بار دیگر جلسات تاثیر گذارتر باشد.

این دامی است؛ که دامن گیر خودشان شده و همین امر ما را یاد جمله رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز انداخت که بیان کرد "بادی" را که کاشته اند با "طوفان" درو خواند کرد.

دیری نیست که این طوفان همه ی استکباران جهانی در برگیرد و آشوب های را که قبلا بر دل مردم بی گناه سوریه و عراق کاشته اند را بر وجود خود تجربه کنند.

در قرآن کریم برای کسانی که ظلم را بر مردم روا می دارندآمده است: وَ سَیَعْلَمُ الَّذینَ ظَلَمُوا‌ای مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ»(شعراء/227) به ظالم ها خواهم گفت كه چه عاقبت تلخی خواهند داشت.


ارسال نظرات