خبرهای داغ:
عباس سروری، دانشجوی فناوری اطلاعات مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند مقام اول در رشته اذان سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۸۵۹۴۱۸۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، عباس سروری، دانشجوی فناوری اطلاعات مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند مقام اول در رشته اذان سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور را کسب کرد.

سروری با اشاره به بالا بودن سطح کمی وکیفی این برنامه، اظهار کرد: بیشتر شرکت‌کنندگان جشنواره رتبه بین‌المللی داشتند، از این جهت موفقیت در این مرحله نیازمند تلاش و همت مضاعفی بود و خرسندم که تلاش‌هایم به نتیجه رسید و رتبه اول رشته اذان را کسب کردم.

دارنده مقام اول رشته اذان در سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بیان کرد: در مرحله فینال جشنواره در هر رشته‌ای 19 نفر شرکت کننده داشت که می‌توان گفت همه دانشگاه‌ها نمایندگانی در این دوره از جشنواره داشتند و رقابت فشرده بود.

سروری با اشاره به اینکه بعد از 6 سال توانستم این رتبه را کسب کنم، افزود: سال گذشته تا مرحله فینال رفتم اما در ادامه موفق به کسب رتبه نشدم و این را مدیون تلاش‌های اساتیدم آقایان مهدی‌پناه، سازنده، محمد‌نژاد و یوسفی هستم.

وی گفت: اردیبهشت ماه سال‌جاری در مسابقات قرآن دانشجویان جهاد دانشگاهی رتبه اول رشته قرائت را کسب کردم و از این رو تصمیم گرفتم در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در رشته اذان شرکت کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها