خبرهای داغ:
امام جمعه اصفهان گفت: در طول تاریخ هیچ زمانی ایران چنین عزت و عظمتی در دنیا نداشته و همه این سربلندی‌ها مدیون ایثارگری‌ها و خون شهدا است.
کد خبر: ۸۵۹۴۱۵۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از اصفهان،آیت‌الله طباطبائی‌نژاد عزت امروز ایران را ثمره خون شهدا دانست و اظهار داشت: در طول تاریخ هیچ زمانی ایران چنین عزت و عظمتی در دنیا نداشته و همه این سربلندی‌ها مدیون ایثارگری‌ها و خون شهدا است.

وي روز «25 آبان» را به‌عنوان نماد ایثار و فداکاری مردم اصفهان عنوان كرد و گفت: حدود 750 نفر از یک‌هزار و 200 نفر شهید عملیات محرم از اصفهان بودند که در روز 25 آبان مردم اصفهان هم‌زمان 370 نفر از آن‌ها را تشییع کردند.

نماينده ولي فقيه در اصفهان از دیگر نشانه‌های پایداری مردم اصفهان برای انقلاب و ارزش‌ها را اعزام کاروان کمک‌های مردمی و نیرو در همان روز دانست و گفت: مردمی که صبح « 25 آبان» 370 نفر از عزیزان خود را تشییع کرده‌اند، در همان روز تعداد دیگری از جوانان را برای اعزام بدرقه می‌کنند و بزرگ‌ترین محموله کمک‌های مردمی را به جبهه‌های حق علیه باطل ارسال می‌کنند.

آیت‌الله طباطبایی ‌نژاد به سخنان مقام معظم رهبری در این دیدار با مردم اصفهان در سال 1398 اشاره کرد و افزود: ایشان این 25 آبان را شناسنامه‌ این مردم مؤمن و غیرتمند و ایستاده‌ پای‌کار به‌حساب آوردند و مطرح كردند اصفهانی‌ها در قضایای گذشته خوب عمل کردند، در برابر فتنه‌ 88، در روز عظیم 9 دی، در آن حرکت خودجوش مردمی، عملکرد درخشانی داشتند.

وي بر ضرورت اتمام پروژه موزه دفاع مقدس اصفهان تأکید کرد و گفت: برای ارائه تاریخ درخشان انقلاب و دفاع مقدس و چنین ایثارگری‌هایی باید موزه دفاع مقدس هر چه زودتر به اتمام برسد، تا نسل جدید آنچه را خود لمس نکرده‌اند در این موزه ببینند.

امام جمعه اصفهان از مسئولان استان خواست تا هر سال با فکری نو و با استفاده از روش‌ها و امکانات جدیدتر برای گرامیداشت این روز عظیم تلاش کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها