خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: در سال جاری 32 پروژه محرومیت‌زدایی با تلاش جهادگران آماده بهره‌برداری است که در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۰۷۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزازرش خبرگزاری بسیج از قم، سیدحسین فرهادی طی سخنانی با اشاره به اینکه رفع محرومیت از چهره نقاط مختلف استان از جمله ماموریت‌های بسیج سازندگی سپاه امام علی بن‌ ابی طالب (ع) است، اظهار کرد: در این راستا در سال جاری نیز 32 پروژه محرومیت‌زدایی آماده بهره‌برداری است که در هفته بسیج به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌‌ها‌ در محرومیت‌زدایی نقش عمده دارد، اضافه کرد: این پروژه‌ها با مشارکت نیروهای جهادی و اهالی روستا و با اعتبار مشارکتی سپاه، قرارگاه سازندگی قرب کوثر، خودیاری مردمی و کمک‌ دستگاه‌های دولتی به ثمر نشسته است.

فرهادی افزود: این پروژه‌ها شامل احداث سه مسجد، یک مجتمع فرهنگی، هشت سرویس بهداشتی، دو مورد تعمیر خانه نیازمند، یک مورد مرمت بقعه، احداث یک حسینیه و آشپزخانه، تعمیر هفت مدرسه، زیباسازی یک گلزار شهدا، تعمیر و مرمت پنج مسجد و یک استخر است که در هفته بسیج به صورت شاخص و نمادین در مراسمی با حضور مسئولان استان و دست‌اندرکاران در مسجد روستای مرادآباد به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در راستای محرومیت‌زدایی از چهره استان برای سال جدید نیز در حال رایزنی هستیم، خاطرنشان کرد: در حال هماهنگی با دستگاه‌های مختلف برای شناسایی پروژه‌ها هستیم تا از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی هدیه رهبری از طرف قرارگاه سازندگی قرب کوثر عقد قرارداد کنیم و امیدواریم بتوانیم در قالب پروژه‌های مشارکتی حداقل پنج میلیارد تومان برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی صرف کنیم.



ارسال نظرات