خبرگزاری بسیج: مدیر پژوهش سرای خوارزمی 2 مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از برگزاری کارگاه «با کاروان لاله ها» پیرامون شخصیت شناسی محتشم کاشانی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۴۰۷۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ زهرا بنی جمالی تهرانی،  در گفتگو با خبرنگاران، از برگزاری کارگاه تخصصی «با کاروان لاله ها» پیرامون شخصیت شناسی محتشم کاشانی، پدر مرثیه سرایی ایران برای دانش آموزان پایه های هشتم و نهم متوسطه دوره اول این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: دانش آموزان اهل ذوق و علاقه مند به زبان و ادب پارسی، به ویژه حوزه شعر، می توانند در این کارگاه با شخصیت، مضامین ولایی و آئینی و زبان شعری این شاعر فرهیخته ایران اسلامی آشنا شوند.

بنی جمالی با اشاره به حضور اساتید حوزه ادبیات در این کارگاه، خاطر نشان کرد: در این کارگاه معصومه یاوری و مدینه بهروز به عنوان مدرس به تشریح جایگاه و بررسی آثار محتشم کاشانی خواهند پرداخت.

این مقام مسئول، با اشاره به حضور نخبگان شعر دانش آموزی در این کارگاه اظهار داشت: اعضای انجمن ادبی «اتاق آبی» شامل برگزیدگان شعر دانش آموزی پاکدشت در این کارگاه حضور خواهند داشت و در پایان از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

بنی جمالی، در پایان گفت: این کارگاه با حضور بیش از یکصد نفر دانش آموز، در قالب دو دانش آموز از هر آموزشگاه، روز چهارشنبه چهارم آذرماه سال جاری، در محل سالن جلسات پژوهش سرای خوارزمی پاکدشت، به نشانی پاکدشت – بزرگراه امام رضا (ع) – خیابان شانزده متری شاهد برگزار خواهد شد.

 

 

 

  

 

 

 

ارسال نظرات