خبرگزاری بسیج: امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: امروز نه تنها مردم که مسئولان نظام نیز باید قدردان پست و جایگاهی که در آن قرار دارند باشند و با خدمت رسانی بی منت به مردم، دین خود را به نظام ادا نمایند.
کد خبر: ۸۵۹۴۰۵۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی گفت: ایران اسلامی به برکت خون هزاران شهید و ایثار و از خودگذشتگی مردان و زنان همیشه در صحنه، همچون نگینی درخشان در جهان می درخشد و مرزهای جغرافیایی و عقیدتی این نظام الهی از کشور فراتر رفته و به کشورهای بحرین، سوریه، لبنان، عراق و فلسطین گسترش یافته که این نشان از الهی بودن این نظام دارد.

وی افزود: وظیفه همه افراد در حراست و حفاظت از آرمان های این نظام سنگین بوده و باید با حفظ آمادگی و هوشیاری به مقابله با دشمنی که برای صدمه زندن به انقلاب و منحرف کردن جوانان از مسیر حق و انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نیست برآمده و توطئه های آنان را خنثی کنند.

محمودی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد تا در جنگی فرهنگی عفت و حیاء زنان، غیرت مردان و دین و فرهنگ ملت ایران را از آنان بگیرد اما اقشار مختلف مردم با حضور در صحنه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی اجازه عرض اندام به دشمنان قسم خورده نظام را نمی دهند.

وی تأکید کرد: جوانان و آینده سازان ایران اسلامی نیز باید فضای مقدس جمهوری اسلامی را پاس داشته و نسبت به این نعمت الهی ناسپاسی ننمایند تا این که پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی، امام زمام (عج) بسپارند.

 

 

ارسال نظرات