مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده:

جمع‌آوری بیش از 3 میلیارد ریال صدقه در خدابنده

در شهرستان خدابنده 3 میلیارد و 492 میلیون و 539 هزار ریال صدقه جمع‌آوری شده است که این مبالغ برای رفع نیازهای اولیه مددجویان فرهنگی، حمایتی، معیشتی، اشتغال و خودکفایی، درمانی و عمرانی هزینه شده است.
کد خبر: ۸۵۹۴۰۴۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده گفت: کمیته امداد شهرستان خدابنده به منظور ارائه خدمات بهتر به مددجویان طرح‌های اجرایی خیر با مشارکت خیرین اجرایی می‌کند.

غدیر خلجی افزود: طرح اکرام ایتام، طرح محسنین، طرح کوثر، طرح شفا، طرح طاها حمایت از بیمه آتیه ایتام از جمله طرح‌هایی است که طی سال و به صورت مستمر اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده همچنین طرح رضوان (مسکن نیازمندان)، ماعون (اشتغال نیازمندان) و تکریم سالمندان را از دیگر طرح‌های اجرایی کمیته امداد اعلام کرد و گفت: جمع‌آوری صدقات در کمک به نیازمندان نیز طرحی است که توسط کمیته امداد و با توزیع صندوق‌های صدقه اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: در همین راستا 24 هزار و 700 صندوق صدقه در شهرستان خدابنده توزیع شده است.

خلجی اضافه کرد: این صندوق‌ها در منازل و معابر، معابر و میادین و در ادارات شهرستان توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه با وجود این تعداد صندوق در شهرستان 3 میلیارد و 492 میلیون و 539 هزار ریال صدقه در شهرستان خدابنده جمع‌آوری شده است، اظهار داشت: این مبالغ برای رفع نیازهای اولیه مددجویان فرهنگی، حمایتی، معیشتی، اشتغال و خودکفایی، درمانی و عمرانی هزینه شده است.

ارسال نظرات