خبرهای داغ:
امام جمعه گرمه:همه باید با تحمل سختی‌ها و استفاده از کالا و ظرفیت‌های درونی کشور، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشند.
کد خبر: ۸۵۹۴۰۳۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجة‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه گرمه در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: انسان نباید لباس دشمن را به تن کند چون لباس هر فرد نشانه شخصیت اوست و بهترین لباس برای هر انسانی لباس تقوا است.

وی افزود: هنگامی‌که انسان لباس دشمن را بپوشد منش و رفتار دشمن را دنبال و اهداف آن‌ها را در جامعه پیاده خواهد کرد.

حجة‌الاسلام تاتاری همچنین توصیه ائمه اطهار به شیعیان را استفاده نکردن از غذای دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از ترفندهای دشمن برای نفوذ به کشورها نمک‌گیر کردن آن‌ها با غذاهایشان است.

وی گفت: مصداق نفوذ دشمن از طریق خوراندن غذا به مردم، ایجاد رستوران‌های آمریکایی است و علی‌رغم اینکه مک‌دونالد یکی از فاسدترین یهودیان بوده است امروز با برند سازی و ایجاد رستوران‌های زنجیره‌ای به نام وی، این رستوران آمریکایی در بیش از 110 کشور دنیا شعبه و 70 میلیون نفر مشتری دارد.

امام‌جمعه گرمه با ابراز تأسف از تلاش عده‌ای برای راه‌اندازی این رستوران در کشور اظهار داشت: موضوع موردبحث درباره رستوران مک دونالد تنها خوردن غذا نیست بلکه موضوع نفوذ فرهنگی و ترویج مصرف‌گرایی است.

وی دست‌درازی به سمت دشمن را نشانه شکست دانست و افزود: همه باید با تحمل سختی‌ها و استفاده از کالا و ظرفیت‌های درونی کشور، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشند.

خطیب نماز جمعه گرمه با اشاره به اینکه در داخل کشور برخی حرف رییس‌جمهور آمریکا را می‌زنند و خود را برای نوکری آماده کرده‌اند بیان داشت: تعداد این افراد بسیار معدود است اما همین عده در حال کار هستند و باید در مقابل حرکات آن‌ها واکنش نشان داد.

وی همچنین به بازداشت تعدادی از عوامل شبکه نفوذ رسانه‌ای توسط نیروهای اطلاعات سپاه اشاره کرد و افزود: عده‌ای قصد دارند درباره این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شبهه افکنی کنند اما باید بدانند این اقدام سپاه قابل‌تقدیر است.

حجة‌الاسلام تاتاری اضافه کرد: وقتی ملت‌ها قدر نعمت ولایت را ندانند به سرنوشت مردم کوفه پس از واقعه کربلا دچار خواهند شد و حاکمانی فاسد و خون‌خوار بر آنان حکومت خواهند کرد.

وی با اشاره به هفته کتاب و کتاب‌خوانی گفت: متأسفانه سرانه مطالعه در کشور ما پایین است و دلیل اینکه جوانان ما در مقابل شبهات دشمن زود تسلیم می‌شوند نداشتن مطالعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها