خبرهای داغ:

دیدار و سپاس از 7400خانواده شاهد و ایثارگر قم

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: از ابتدای امسال تا کنون از 7400خانواده معظم شاهد و ایثاگر استان قم دیدار و از مقام صبر و ایثار ایشان قدردانی و تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۰۱۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از ایثار واحد استان قم، سردار سید جواد هاشمی افزود: از ابتدای امسال تا کنون با 3730نفر از خانواده معظم شهدا، والدین، همسران و فرزندان شهدادیدار شد.

وی ادامه داد: در همین مدت با 3220 نفر از جانبازان و خانواده معظم ایشان و مابقی آزادگان و سایر ایثارگران دیدار شده است.

طرح سپاس به مناسبت های مختلف و در طول سال اجرا می شود از جمله طرح ابراهیمیان، دیدار از خانواده سادات شهید،طرح علمداران حماسه دیدار از جانبازان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم و رئیس دفتر مقام معظم رهبری در شهر قم و ائمه جمعه در بخشهای قم اجرا شد.

همچنین دیدار از شهدای مدافع حرم، دیدار با خانواده معظم شهدا در ماه مبارک رمضان، ضمن برگزاری برنامه افطار در این ماه مبارک برای والدین، همسران و فرزندان شهدا، دیدار با مادران و همسران شهدا در روز تکریم مادران و همسران (وفات حضرت ام البنین (ع))، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در ایام دفاع مقدس و دیگر مناسبت ها از جمله هفته دولت که با حضور استاندار قم صورت گرفته است.

همچنین در نیمه اول امسال علاوه بر مسوولان استانی، علمای اعلام و مراجع و مسوولان ملی با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار داشتند، دیدار جانبازان با حضرت آیت الله مکارم شیرازی و حضرت آیت الله سبحانی از مراجع معظم تقلید در آستانه روز جانباز ، حضور آیت الله فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در قم شهدا، دیدار دکتر لاریجانی رئیس مجلس شوررای اسلامی با خانواده شهدا در شهر و روستاهای قم ، حضور وزیر محترم دادگستری در منزل شهیدان این استان در راستای تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.



ارسال نظرات
آخرین اخبار