جلسه شوراي همفکري قشر بسيج اصناف شهرستان مهريز با حضور فرماندهي ناحيه، مسئول و جانشين سازمان بسيج اصناف سپاه الغدير، تشکيل شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۰۰۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: جلسه شوراي همفکري قشر بسيج اصناف شهرستان مهريز با حضور فرماندهي ناحيه، مسئول و جانشين سازمان بسيج اصناف سپاه الغدير، رئيس اصناف، رئيس اداره صنعت معدن و تجارت مهريز و جمعي از نخبگان اصناف مختلف در محل اتاق اصناف شهرستان مهريز تشکيل گرديد.

پس از تلاوت آياتي چند از کلام الله مجيد، فرماندهي ناحيه ضمن خيرمقدم به حاضرين در جلسه، با اشاره به جايگاه شوراهاي همفکري اقشار در پيشبرد اهداف انقلاب و لزوم برنامه‌ريزي براي تأثيرگذاري بر جامعه، هدف خواهان برگزاري مستمر و منظم جلسات شوراي قشر و با مشارکت فعال اعضاء گرديد.

وی با اشاره به تهديد امروز جامعه در خصوص هشدار مقام عظماي ولايت و موضوع نقشه امروز دشمن به ويژه  نفوذ دشمن و ايجاد تفرقه و اختلاف و همچين نقشي که اين شورا مي‌تواند در تبيين ابعاد نقشه دشمن براي جامعه هدف اين قشر که همان اصناف مختلف هستند، ايفا کند نکاتي را بيان فرمودند.

در ادامه مسئول سازمان بسيج اصناف سپاه الغدير به برنامه هاي متنوع و مختلف بسيج اصناف در سطح استان اشاره نمود و خواستار اهتمام جدي به جلسات شوراي قشر و استفاده از همه ظرفيتهاي اين قشر در شهرستان براي پيشبرد برنامه هاي بسيج شد.

در پايان اين جلسه با انتخاب اعضاي جلسه، محمد رضا زارع زاده، رئيس اتاق اصناف شهرستان به عنوان رئيس شوراي قشر و آقاي حسين زارع بيدکي به عنوان نائب رئيس  انتخاب گرديدند.

 

 

ارسال نظرات