خبرهای داغ:
امام جمعه رزن با اشاره و تاکید بر اهمیت آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: اگر آمران به معروف نباشند اسلام در خطر است.
کد خبر: ۸۵۹۳۸۷۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله طاهری در گردهمایی سراسری هیأت‌های عاشقان ولایت که در نمازخانه سپاه رزن با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت: سیدالشهدا(ع) کاری در تاریخ کردند که خداوند آبروی ابدی برایش قرار داده است.

وی ادامه داد:آبروی اهل بیت و امام حسین (ع) فقط در میان شیعیان نیست بلکه همه جهان به اهل بیت(ع) ارادت دارند.

امام جمعه رزن افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس شهیدان بسیاری داده ایم که چه بخواهیم و نخواهیم وارث این شهیدان هستیم و باید وراثت خود را بخوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به برخی انحرافات در عزادری ها ادامه داد: برخی مداحان فقط صوت دارند و عزاداری را با خوانندگی اشتباه گرفته‌اند.

طاهری بدعت در دین را گناهی نابخشودنی و خطرناک دانست و تصریح کرد: بدعت در دین خطرناک و بالاترین منکر است.

وی افزود: در صراط مستقیم راه رفتن سخت است و نیاز به امداد الهی و چنگ زدن به ریسمان خداوند دارد و راه های انحرافی به قدری زیاد است که اگر خدا دست ما را نگیرد نمی توان بر صراط مستقیم ماند و ایستاد.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه گفت: امام زمان(عج ) به شما نیاز دارد، متاسفانه برخی شیعیان رفتارهایی انجام می دهند که قلب امام (ع) را می رنجاند و ناراحتی قبل امام عصر بر قلوب شیعیان تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) از بدحجابی ها ناراحت است و افزود: هیأت‌ها را فقط برای آوازه خوانی نباید ایجاد کرد بلکه باید بر روی اعضای هیأت‌ها کار شود.

طاهری تصریح کرد: بنده زیاد در مسائل سیاسی موضع نمی‌گیرم زیرا معتقدم برخی مسائل در حیطه رهبری است و ایشان با توجه به اشرافی که دارند حدود را مشخص می‌کنند زیرا ایشان از همه جوانب اطلاعات دارند.

وی با اشاره و تاکید بر اهمیت آمران به معروف و ناهیان از منکر ادامه داد: اگر شما آمران به معروف نباشید اسلام در خطر است.

امام جمعه رزن گفت: باید برای به راه انداختن و انجام مقدمات ازدواج آسان همت کنیم و این کار باید تشکیلاتی باشد.

وی اضافه کرد: دختران و پسران جوان و مجرد مشکلاتی دارند که باید برای حل آنها ازدواج آسان را باید راه انداخت و موانع ازدواج آسان را از پیش رو برداشت.

طاهری با بیان اینکه برای حل این موانع همگان باید طرح های خود را ارائه کنند، ادامه داد: ممکن است در روستایی طرحی باشد که به فکر ما طلاب نرسد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی اتفاقات در سطح جامعه و شهرستان روی می دهد که شایسته نیست و منکر است و این منکرات ریز و درشت است.

امام جمعه رزن افزود :جایی نمایشگاه می خواهند داشته باشند و افتتاح کنند آن را با ساز و دهل افتتاح کرده اند، چه دلیلی دارد که نمایشگاه را با ساز و دهل افتتاح کنند، نباید در برابر چنین اتفاقاتی سکوت کرد چراکه اگر سکوت کنیم جامعه را از ما می‌گیرند.کسی که چنین کاری انجام داده جاهل یا خائن است.

وی با اشاره به حضور در جمع آمران به معروف و ناهیان از منکر خاطرنشان کرد: افتخار می کنم که در چنین جمعی حاضر شده‌ام.

طاهری با بیان اینکه بسیج عنوان و نهاد خوبی است، گفت: اگر در برابر منکرات سکوت کنیم در منکرات غرق می شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات