حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: استعمار فرا نو به دنبال تسخیر ذهن و مغز مردم ایران است تا چهره آمریکا را به نماد حامی حقوق بشر تغییر دهد.
کد خبر: ۸۵۹۳۸۱۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در خطبه های نماز جمعه شاهرود بابیان اینکه استعمار فرا نو به دنبال تسخیر ذهن و مغز مردم ایران است تا چهره آمریکا را به نماد حامی حقوق بشر تغییر دهد اظهار کرد:استعمار کهن و استعمار نو هریک در زمان خود راهبردی مناسب برای مطامع انگلیس و آمریکا در منطقه در پیش گرفته اند . 

وی تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان تاثیرگذار شده و تلاش پنج ساله غربی ها و دست نشانده های منظقه ای آنان برای سقوط سوریه را بی ثمر کرده است. 

وی با بیان اینکه ملت ایران نباید هرگز خیانت هاو توطئه های آمریکا را فراموش کند ، افزود: آمریکا عزت واقتدار ایرانی را نشانه گرفته و برای شکستن این عزت از هیچ دسیسه ای فروگذار نمی کند. 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در ادامه تاکید کرد: ملت همیشه بیدار ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهد داد که خون شهدا وجه المصالحه قرار گیرد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه به کشتار مردم مظلوم یمن از سوی آل سعود و هم پیمانانش اشاره کرد و گفت: عربستان با تمام توان خود همه جای یمن را بمباران کرده است اما استقامت کم نظیرانصار الله و سایر گروههای یمنی تحسین بر انگیز و نتیجه بخش بوده است . 

به گفته وی در شرایط کنونی چشم امید مسلمانان یمن ، سوریه ،عراق ودیگر آزادیخواهان جهان به ایران اسلامی دوخته شده است. 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با بیان اینکه نخستین پیامد غفلت از جریان نفوذی رشد جریان نفاق است،اضافه کرد:این غفلت در طول تاریخ باعث عصیان از فرمان الهی و پاره پاره شدن مردم شده است. . 

وی گفت: جریان نفوذ به دنبال قداست زدایی ،دین زدایی و تخریب چهره متدینین و حزب الله است که شخصی جرات فریاد در برابر قصورها را نداشته باشد. 

وی با اشاره به اینکه غفلت از جریان نفوذ در صدر اسلام باعث تاثیر پذیری تاریخ بشر و انحراف هدایت مردم شد ،ادامه داد: امروزه مسلمانان هرچه دارند از عاشورا است و عاشورای بدون دین و رهبری مسیری انحرافی است. 

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه نتیجه اعمال و رفتار امروز ما در آینده باقی خواهند ماند ،گفت: ایستادگی مردم ایران و سایر ملت های مبارز در میدان های مقاومت از نتایج عاشوراست. 

وی افزود: غفلت از نفوذی ها تسلط اشرار و و مفسدین را به دنبال دارد همانطور که حجاج بن یوسف با آن جنایات خاص خود بر مسلمانان حاکم شد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه علت حکومت حاکمان بنی امیه و بنی عباس راغفلت از عناصر نفوذی و محروم شدن مردم از معارف ناب قرآن ذکر کرد و گفت:غفلت از عناصر بیگانه و نا اهل از دلایل اصلی شهادت ائمه (ع) و غیبت امام عصر (عج) می باشد. 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی توجه به فرمایشات رهبری در سه سال اخیر برای استحکام درونی نظام و بازسازی درونی قدرت را مورد تاکید قرارداد و ادامه داد: در سه ماه گذشته معظم له 70 بار از واژه نفوذ و چندین بار از اقتصاد مقاومتی به عنوان راه نجات نام برده اند که دولتمردان باید این سخنان را به عنوان دستور و راهگشای کشور مد نظر قرار داده و به آنها جامه عمل بپوشانند. 

وی به سالروز گرامیداشت علامه طباطبایی اشاره کرد و تاکید کرد: آثار ارزشمندی مانند تفسیر المیزان ودیگر آثار این دانشمند بزرگ اسلامی از جمله خدمات این شخصیت وارسته به عالم تشیع و اسلام است. 

نماینده ولی فقیه در سپاهدر پایان سخنانش با یادآوری فرارسیدن روز کتاب و کتابخوانی در 24 آبان ماه گفت: آمار پایین مطالعه ، زیبنده کشور اسلامی ایران نیست. 

ارسال نظرات