امام جمعه اشکذر:

لزوم تقویت بصیرت سیاسی در کنار توسعه فرهنگی در دانشگاه‌ها

امام جمعه اشکذر بزرگ‌ترین کار دانشگاه‌ها را تربیت جوانان مؤمن و متخلق به اخلاق اسلامی دانست و افزود: دانشگاه‌ها باید وجود جوانان را سرشار از انگیزه و امید به آینده کشور نمایند که این سخنان همان مسیر ائمه است که پیش روی ما قرار داده‌اند.
کد خبر: ۸۵۹۳۷۹۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران درجمع اخیرشان که بین اساتید و دانشجویان بود اشاره کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب مردم و بخصوص جوانان را به تعمق و تفکر کردن در دین دعوت کردند تا آنها بتوانند میوه شیرین دین داری را بچشند.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان” بزرگ‌ترین کار دانشگاه‌ها را تربیت جوانان مؤمن و متخلق به اخلاق اسلامی و دارای بصیرت عمق دینی و معرفتی دانست و افزود: دانشگاه‌ها باید وجود جوانان را سرشار از انگیزه و امید به آینده کشور نمایند که این سخنان همان مسیر ائمه است که پیش روی ما قرار داده‌اند.

طالبیان طبق فرمایش مقام معظم رهبری، گفت: کار فرهنگی یعنی جوانان را اهل خلاقیت و ابتکار به بار آوردن، دعوت کردن به تعمق در دین اینها کار فرهنگی است نه برگزاری اردوهای مختلط دختر و پسر اینها موجب تعالی فکر و تقویت روح نخواهد شد.

امام جمعه اشکذرسخنان اخیر مقام معظم رهبری را ابراز گله‌مندی از بعضی مسئولین فرهنگی کشور، وزارت خانه‌ها و رؤسای دانشگاه‌ها دانست و گفت:کار فرهنگی که موجب می‌شود تا تمدن کشور و اسلام را به دنیا نشان دهند همان راه‌هایی است که مقام معظم رهبری جلو پای مسئولین گذاشته‌اند.

طالبیان در پایان با قرائت دعایی گفت: "امیدواریم ان شا الله خداوند متعال نصایح، پندها و موعظههای مقام عظمای ولایت را در دل مسئولین نظام مؤثر قرار دهد به گونه ایی که مردم ما آثار این تأثیر را ببینند".

ارسال نظرات