رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان زنجان:
رمز کارت عابر بانك محرمانه است و از قرار دادن اطلاعات آن در اختيار ديگران خودداري نماييد.
کد خبر: ۸۵۹۳۷۹۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به شناسايي و دستگيري يك سارق اينترنتي به مردم توصيه كرد : اطلاعات حساب بانكي محرمانه بوده و آن را در اختيار ديگران قرار ندهيد.

سرگرد" جواد شعبانپور " افزود: فردي با ارئه شكوائيه اي به پليس فتا مراجعه و از برداشت مبلغ نه ميليون و 537 هزار ريال از حساب عابر بانكش اعلام شكايت كرد .

شعبانپور اظهار داشت:اين فرد به ماموران گفت : مبلغ نه ميليون و 537 هزار ريال از حساب اينجانب به صورت غير مجاز از طريق اينترنت برداشت شده است و اين درحالي است که به هيچ عنوان رمز دوم کارت خود را فعال نکرده ام.

وي تصريح كرد : تحقيقات در اين زمينه آغاز و ماموران دريافتند اين مبلغ توسط فردي به هويت"ب - س" با در دست داشتن رمز دوم كارت عابر بانك شاكي ، به صورت اينترنتي جهت خريد شارژ تلفن همراه و پرداخت قبوض برداشت شده است.

شعبانپور خاطر نشان كرد: متهم شناسايي و دستگير كه در اعترافات خود گفت از اعتماد شاكي كه دوستم است سوء استفاده كرده و اقدام به فعالسازي رمز دوم عاير بانكش كرده و پس از آن از طريق اينترنت نسب به خريد شارژ تلفن همراه و پرداخت قبوض اقدام كردم.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان زنجان با هشدار به مردم مبني بر اينكه رمز کارت عابر بانك محرمانه است و از قرار دادن اطلاعات آن در اختيار ديگران خودداري نماييد ،تاكيد كرد : متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

ارسال نظرات