خبرگزاری بسیج: روایتگر کتاب ژاژیله این خاطرات را بازگویی و ثبت بخشی از زحمات و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های غرب کشور در تاریخ انقلاب اسلامی، دانست.
کد خبر: ۸۵۹۳۶۴۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ فرمانده سابق سپاه ناحیه دماوند و رزمنده راوی کتاب ژاژیله با اشاره به اینکه این کتاب بخشی از خاطرات دوران سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: همه افتخارات و هر چه که هست، برای شهداست و هر چه که ما داریم از شهداست و ان شاالله ما از آن ها جدا نشویم و در نهایت به آن ها بپیوندیم.

 پاسدار بازنشسته، سرهنگ داود طایفه خانی گفت: مجموعه مصاحبه‌های این کتاب در سال ۹۰ تا ۹۱، با بنده انجام شده که در اوج کار و شلوغی قبل از بازنشستگی و در حالی که چندین جلسه کاری داشتم، با این برادران مصاحبه داشتم.

این رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: به نظر ده جلسه مصاحبه و خاطره گویی با این عزیزان داشتیم و این عزیزان خاطرات را جمع آوری کردند و بعد از آن نیز بنده هیچ خبر و پیگیری نداشتم تا اینکه کتاب چاپ و رونمایی شد. وی گفت: انشاالله شرمنده شهدا نباشیم و این زحمات رزمندگان در تاریخ بماند.

لازم به ذکر است کتاب ژاژیله، مجموعه خاطرات و خدمات سرهنگ پاسدار داود طایفه خانی، در دورانی دفاع مقدس که رزمنده ای نوجوان بود و در منطقه ای سرد و طاقت فرسا خدمت می کرد، است.  

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار