جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام گفت: بسیجیان با حضور مقتدرانه و با بصیرت خود در همه زمینه ها نشان اثبات کرده اند که گزینه روی میز ملت ایران بسیجیان هستند.
کد خبر: ۸۵۹۳۶۱۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ; سرهنگ طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام در مراسم صبحگاه رزمایش اربعین گردان های بیت المقدس دهلران اظهار کرد: همواره اجتماع بسیجیان یک اجتماع عظیم و با معنا می باشد که خروجی این اجتماع، اعلام انزجار از استکبار جهانی و تمامی کشورهایی است که با این نظام و انقلاب الهی دشمنی و ستیز دارند.

وی با اشاره به لزوم آمادگی رزمی بسیجیان برای مقابله با هرگونه تهدیدی، افزود: امروز بسیج با همه توان و بصیرت خود پا در رکاب مقام معظم رهبری و نظام آماده دفاع از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است که به دلیل تضاد با منافع غرب و دنیای استکبار همواره در معرض تهدیدات و آسیب هایی از سوی دشمنان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حضور بابصیرت و آگاهانه ملت ایران اسلامی و امدادهای الهی همواره نقشه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش برآب کرده است، عنوان کرد: ملت ایران اسلامی علی رغم تمامی محدودیت ها و تحریم ها به فضل الهی توانسته است پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی نماید.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در تأکید بر جلوگیری از نفوذ دشمن، خاطر نشان کرد: توطئه و فتنه جدیدی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به آن طرح ریزی نموده اند، فتنه نفوذ است.

وی با اشاره به تسلیم شدن دنیای استکبار در مقابل ملت ایران، اظهار کرد: امروز ملت ایران همه مولفه های معنوی و قدرت را دارا می باشد که این اقتدار و عزت ملت موجب شده است تا 6 کشور قدرتمند دنیا به پای میز مذاکره با ایران بنشینند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)ایلام با بیان اینکه همواره حضور بسیج باعث اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی ایران شده است، افزود: اگر گزینه روی میزآمریکایی ها سلاح و تجهیزات جنگی آنهاست، ولی گزینه روی میز ملت ایران بسیجیان هستند.


ارسال نظرات