خبرهای داغ:
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند 63 دانشجوی خواهر به منطقه کویری سه قلعه سرایان، تاریک ترین نقطه خاورمیانه اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۹۳۶۱۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با توجه به اردوی کویر نوردی مختلط دانشجویان که جهاد دانشگاهی 16 مهر ماه سال جاری برگزار کرد که با برنامه هایی چون رقص و آواز پسران در کمپ دختران در شب اردو، به برنامه ای با ماهیت غیر فرهنگی مبدل شد.

از آن زمان تا کنون علما، روحانیون ، تشکل های مختلف دانشجویی و اساتید این برنامه را محکوم کردند اما تاکنون مسئولین برگزار کننده این اردو پاسخی شایسته نداده اند و حاضر به عذر خواهی نیستند.

با توجه به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسئولین دانشگاه ها، بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند در جهت اطاعت از فرمان ایشان، گروه کویر نوردی خواهران دانشجو را به اردوی کویرنوردی اعزام کرد.

پنج شنبه 21 آبان ماه 63 نفر از دانشجویان خواهر و 15 نفر از دانشجویان برادران دانشگاه بیرجند به اردوی کویرنوردی منطقه کویری سه قلعه سرایان تاریک ترین نقطه خاورمیانه اعزام شدند.

بسیج در طول تاریخ انقلاب همواره بهترین جایگاه و بستر برای حفظ ارزش های انقلاب و جلوگیری از پایمال شدن خون شهدای گرانقدری است که برای انقلاب اسلامی جانفشانی و ایثار کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها