در آستانه روز بزرگداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» جمعی از مسئولان شهرستان یزد، کتابداران استان و مردم کتاب‌دوست یزد، بر مزار مرحوم مهدی آذریزدی حضور یافتند و یاد و خاطره پدر ادبیات کودک ایران را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۵۹۳۵۶۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد: در آستانه روز بزرگداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» جمعی از مسئولان شهرستان یزد، کتابداران استان و مردم کتاب‌دوست یزد، بر مزار مرحوم مهدی آذریزدی حضور یافتند و یاد و خاطره پدر ادبیات کودک ایران را گرامی داشتند.

در این مراسم که با حضور محمود شاکری فرماندار یزد، عباسعلی دانافر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از مسئولان و کتابداران شهرستان یزد برگزار شد، حاضران با اهدای گل به مزار این پیر نیک‌اندیش ادبیات کودک ادای احترام کردند.

این برنامه به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و به مناسبت فرا رسیدن روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» برگزار شد.

24 آبان ماه سالروز رحلت آیت‌الله علامه سیدمحمدحسین طباطبایی، مفسر بزرگداشت قرآن کریم، به عنوان روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» نامگذاری شده است.

 

ارسال نظرات