عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با بسیج:
این که چرا ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در حد حرف باقی مانده است و دولت برنامه های اجرایی شدن آن را عملی نمی سازد سوال من نیز می باشد؟!
کد خبر: ۸۵۹۳۵۱۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

حبیب آقاجری عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: این بار دشمنان از طریق نفوذ اقتصادی در پی رسیدن به اهداف خود هستند، نفوذ روزنه ای است که با دید سطحی نگرایانه نمی توان آن را ریشه یابی کرد با بصیرت می توان راه های نفوذ اقتصادی را شناسایی کرد.

وی اقتصاد مقاومتی را راهکار پاسداشت اقتصاد انقلابی اسلامی دانست و افزود: توجه به ظرفیت های داخلی است که می تواند بعد بیرونی را تقویت کند، ولی اگر فقط به ظاهر توجه داشته باشیم و به درون توجه نکنیم خسارت زننده است.

 آقاجری با انتقاد از واگذاری اقتصاد مقاومتی به وزارت خارجه تصریح کرد: وزارت خارجه تعاملات بیرونی دارد ولی تخصص و کارایی لازم در جهت واگذاری اقتصاد مقاومتی را ندارد؛ باید تولید کنندگان داخلی، وزارت خانه‎های اجرایی و بخش خصوصی و تشکل های مرتبط، در این حوزه هماهنگی لازم را ایجاد کنند.

عضو کمیسیون انرژی در خاتمه اشاره کرد: این که چرا ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در حد حرف باقی مانده است و دولت برنامه های اجرایی شدن آن را عملی نمی سازد سوال من نیز می باشد؟!

ارسال نظرات