خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: صبح امروز 450 نفر از دانش آموزان خواهر استان قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۹۳۴۹۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حاشیه این اعزام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین،اظهار کرد: بیش از 450 نفر از دانش‌آموزان دوم متوسطه شهرهای اقبالیه، محمود آباد، چوبیندر، الموت،ک کوهین و طارم‌سفلی استان قزوین به همراه مربیان آموزش دفاعی، فرهنگیان، روحانیون و راویان به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام شدند.

معروفی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان طی مدت دو روز از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، هویزه، اروند و منطقه عملیاتی رمضان و...  بازدید می‌کنند.

وی یادآور شد: برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل: تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهداء جوائز تلاش شده است که اردوهای راهیان نور با بهترین کیفیت نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.                       

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین هدف از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی را آشنایی با مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: امید است که دانش‌آموزان از این حرکت فرهنگی بهره کافی را ببرند.

معروفی در خاتمه عنوان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان‌ نور یک حرکت فرهنگی و مقدس است و از زمانی که اعزام کاروان‌ها به این مناطق آغاز شده است فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پر‌رنگ‌تر جلوه می‌کند.

4001/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها