معاون اهداکنندگان سازمان انتقال خون تهران از آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مردم در اربعین حسینی خبر داد و گفت: روزانه به‌طور متوسط ۱۰۰۰ نفر برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال‌ خون مراجعه می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۹۳۴۸۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیرمسعود ناظمی  اظهار داشت: به‌طور متوسط در هر نیم ساعت، 4 نفر به‌صورت اینترنتی برای اهدای خون در پایتخت ثبت‌نام می‌کنند و روزانه حدود 16 نفر به هر پایگاه جهت اهدای خون مراجعه کرده که از این طریق ثبت‌نام شده‌اند.

وی افزود: حدود 44 درصد از کل اهداءکنندگان خون پایتخت، کسانی هستند که به‌صورت مستمر برای اهدای خون مراجعه می‌کنند و به‌طور متوسط روزانه 1000 نفر مراجعه‌کننده اهدای خون داریم که می‌توان گفت 400 نفر آنها به صورت دائم جهت اهدا اقدام می‌کنند.

معاون اهداءکنندگان سازمان انتقال خون تهران اظهار داشت: معمولاً بیش از 95 درصد از اهداءکنندگان خون، آقایان هستند و خانم‌ها 5 تا 10 درصد اهداءکنندگان را تشکیل می‌دهند.

ناظمی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات به مردم در اربعین حسینی آمادگی کامل داریم و برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه انجام شده است و بر همین اساس پایگاه‌های بیش‌تری در اربعین حسینی فعال هستند.

ارسال نظرات